{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 04 Jul 2022

雖然話男人好簡單,有肉色部份、夠大、有罅我哋就會Like得落,但過去一段時間為大家介紹咁多性感女仔,或者大家都需要啲清新、可愛嘅臉孔清一清腸胃?如果你都係同道中人,咁以下呢個「關口Risa」就應該能夠舒緩你嘅眼睛疲勞、洗滌你個見到女仔就諗起床嘅累暗心靈啦!

先講明,「關口Risa」呢個名係我夾硬譯出黎,佢實際個名係全片假名嘅「せきぐちりさ (Sekiguchi Risa)」。上個月先滿18歲嘅佢出生於日本,目前就喺盧森堡留學當中,而喺離開日本之前,其實佢就已經有豐富嘅幕前經驗。曾經參加大型選秀比賽「Star Scout 2022」獲得準優勝、又曾經出演雲集日本美貌青少年嘅「超十代」,同時又曾經於N本少女時尚雜誌擔任模特兒,相信假以時日就會成為下一位巨星。

「せきぐちりさ」一直都係走清純可愛路線,IG上嘅相唔好講水著、內衣,就連手臂其實都冇咩見過,每張相嘅重點都係佢個可愛樣貌,而且真係好可愛!可愛到我睇咗佢啲相幾次,先發現佢來來去去都係著嗰兩件褸。

圖片:chick._.04 on IG
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024