{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 20 Jul 2022

喺呢個社交媒體成為主流嘅年代,追蹤人數對於一個藝人黎講既係人氣標誌、亦與搵錢能力相關,所以著緊個數字升跌的確係無可厚非。但著緊還著緊,著緊到好似「山田かな」咁,立誓今年喺Twitter冇10萬Follow就引退嘅,相信都係少數啦!

雖然出道前山田かな已經有兩年「私影」經驗,但要講到真正「寫真出道」,其實都只係上年九月嘅事,換言之到今日為止,佢出道其實都唔夠一年,立下「10萬Follow」呢個目標都可以話相當有野心。但佢就決定用作品說話,去年處女作一出就已經成為Amazom及DMM銷量冠軍,G Cup上圍配上美貌亦俘虜眾多男人歡心,人氣急升。

而到日前,山田かな個Twitter人數就終於衝破10萬大關,比起預期早咗半年完成,亦意味住佢唔使退出演藝界,大家可以繼續睇到佢啲靚相啦!

圖片:maybe.yamada on IG

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024