{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 08 Aug 2022

以我所知,唔少男士自細就已經對年紀比自己大嘅「姐姐們」充滿幻想,不過隨住我哋自己年紀都開始大,以往啲「姐姐」依家都挨近「姨姨」嗰邊,所以唔少人就轉而尋求「有姐姐氣質嘅妹妹」。咁呢個世界有冇咁完美嘅事?以下呢位「凛咲子」大家又點睇?

凛咲子現年23歲,出身於日本福岡,於2020年出道成為寫真偶像,2021年尾推出第一隻寫DVD,到目前為止已經出咗三隻,發展都算係幾順利。凛咲子出道後日本傳媒為佢起咗幾個朵,有「令和性感女神」,又有「G Cup性感姐姐」,基本上就係描繪咗佢雖然年紀輕輕,但就已經有副成熟Body、散發成熟氣質嘅特徵。特別係「性感 (セクシー)」呢個字多次出現,相信大家睇佢啲相都了解到啦。

其實所謂「姐姐」並唔係講緊年紀外貌,而係嗰種溫柔體貼能夠慰藉你嘅感覺。凛咲子嘅性格係咪溫柔體貼,相信大家都唔會知,但我估佢啲性感相應該可以慰藉到大家嘅?

圖片:ri__mopi_7 on IG

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024