{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Dec 2022

如果有得揀,絕大部男士都係鍾意年輕貌美嘅女仔——好多女士喺呢個時候就會跳出黎鬧「你哋膚淺」。但其實佢哋真係錯啦,因為男人嘅膚淺唔係在於「只鍾意年輕女仔」,而係在於「只要佢夠靚同身材夠好,唔理佢幾多歲我哋都一樣鍾意」。好似今日要介紹呢位日本網紅「KIKA」咁,雖然已經36歲,但你會話你唔鍾意佢咩?

據KIKA於IG上寫明,佢係1986年11月26日出世,換言之佢上個星期先啱啱迎來自己嘅36歲生日。不過你睇佢IG上面啲靚相,就完全睇唔出佢原來已經「就黎四張」,相信亦係點解佢有近40萬Followers嘅原因之一。作為一名素人網紅,網上搵到關於KIKA嘅資訊並唔多,除咗佢自己寫明嘅年齡同身高 (168cm)之外,唯一知道嘅就係佢可能係日、韓混血,或者就能解釋到點解佢皮膚又白、身材又好又生得高啦。

不過KIKA喺IG亦寫到明「相與真人有所差別的話不會負責任」,或者可以理解做佢啲相有經過後期加工。不過唔緊要呀,喺「唔負責任」呢部份,大部份男人都係咁架咋,夾架我哋!

IG:kik_____a_

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024