{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 01 Feb 2023

大約一年前我就同大家介紹過日本小姐出身、憑住柔軟豐滿身材於寫真界大放異彩嘅「フミカ」,當時我就提到,フミカ嘅一大特色係由出道起嘅寫真尺度就已經非常性感,距離全裸幾乎只有一步之遙。咁大家都知尺度呢家嘢,通常都只有越黎越大,所以フミカ於黎緊推出嘅第二本個人寫真,就踏出埋嗰一步,正式全裸上陣。

フミカ將於2月10日推出第二本個人寫真《Fumika by HAJIME SAWATARI》,而為其掌鏡嘅就係有60年拍攝寫真經驗嘅日本攝影師沢渡朔。フミカ於寫真中再次活用佢嘅「軟體」技能,於森林海邊等大自然環境中盡力展現毫無贅肉、健康膚色嘅好身材。雖然就唔係フミカ首次全蝶上陣拍攝寫真,但從日本雜誌公開嘅部份寫真,就可以見到某啲相需要「遮蓋」先可以刊出,可以想像寫真內容非常接近「露出重點」,令人非常期待。

フミカ曾經係酒店服務員,亦曾進入美容行業,後來以水草文香參加日本小姐選美,雖然未能奪冠,但就令佢成為寫真偶像。而由其出道開始,其寫真風格就已大膽著稱,並且令佢迅速走紅。今次寫真集被稱為佢嘅「Last Nude (最後裸體)」作品,或者代表佢以後會稍為收斂,大家要把握機會欣賞啦。

IG:fu_mi_ka_516

近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024