{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 14 Mar 2023

如果要我用一個詞黎形容今晚為大家介紹嘅呢個女仔「まいてぃ」,我會用「複雜」黎形容,事關佢身上實在有太多人物設定,由屋企人到佢自身經歷,材料都相當豐富,所以我決定由佢個花名「T-Back隊長」講起。

「まいてぃ」本名「粕谷まい」,係一名現年30歲,出咗道十年有多嘅水著寫真女星,不過多數都活躍於社交網站之上。而佢之所以有「T-Back隊長」呢個花名,就係因為佢對於自己個Pat Pat非常有信心,所以絕大部份寫真都以T-Back上陣。更「過份」嘅係,佢上身啲衫基本上都係T-Back風,與其話係幾塊布,更準確應該話係「幾條帶」;與其話佢著住啲衫,不如話佢被啲衫紮住。

而如果講到個人經歷,まいてぃ就更加豐富。首先佢爸爸粕谷不二夫,係一個乒乓球教練,同時亦係日本埼玉縣所沢市地方議會嘅議員,同時係當地中氷川神社嘅氏子總代,極簡而言之就係佢屋企開神社。而佢姐姐粕谷聡子就曾經係AKB48衍生團體DiVA嘅成員之一。まいてぃ自己就由2012年開始參加攝影會,再於2018年加入著名團體「惠比壽麝香葡萄1.5」成員之一,成為團內少數非AV女優成員之一。再睇睇佢啲寫真尺度……你估…有冇可能?

IG:maity_0917

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024