{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Jun 2016

藝人偽人。好多人都認為靠樣搵食的藝人,總帶著幾分虛偽。又或者公平啲講,喺呢個郁啲就召喚「關公」嘅年代,努力營業造一個可以取悅目標群眾嘅「形象」,稍稍放棄自己嘅性格,可能先係最安全嘅玩法。但當「脫俗」已經變成「離地」,夠真夠本土,其實都可以係賣點--今集Menstagirl主角Rose Ma馬俊怡就係一個好例子。

鍾意打機、加入過《League of Legends》電競隊、近排迷上《Love Live!》嘅東條希,食飯會棟高腳兼且最鍾意食大排檔,呢啲本應出現喺個麻甩佬身上嘅特徵,喺Rose身上你全部都搵到。「麻甩型女生」呢個朵,佢絕對當之無愧。



「根本就是(麻甩)啦!最麻甩的是,一來間房又混亂,又整天一邊吃東西一邊打機,又會『棟』高腳吃飯,加上又不顧儀態--對吧,你也看到了吧(拍大腿笑)。因為有時候太顧儀態是一件很累人的事…當然我也會看看工作上的伙伴,例如客戶是不是個玩得的人,有些客戶很玩得,我麻甩點也不要緊;但如果是很高級的牌子,我就當然不敢亂來,會擺個斯文樣出來。」

「可能因為細個有玩童軍,到中四、五都有玩,所以比較喜歡玩些男生一點的東西,我也喜歡跟男生相處,因為男生夠直、夠爽,說話不用轉彎抹角,就算我的女生朋友,性格都是比較男仔頭的--當然她們跟我是不同的,她們不作聲時是勁靚的!」



冇錯,雖然個名是女性化的「Rose」,但佢嘅興趣其實非常男性化。就例如佢曾經因為鍾意打《League of Legends(LOL)》,仲加入咗全港首支女子電競戰隊「Girl's HK(GHK)」。

「會加入是因為我當初有幫他們(主辦單位)當Showgirl,之後有說起原來我也有在玩,後來就參加他們的招募,成為了領隊。我的角色其實不是落場打,反而是負責日常的聯絡、督促隊員要團練等等。其實我很自豪這個身份,因為我們是香港第一支女子電競隊,適逢香港的電競業又剛剛開始發展,我們的出現至少可以告訴其他人,打機不一定是沒出息的、不一定是沉迷的、不一定是廢青才會做的事。」

「但因為多方面的影響,有些隊員又沒有時間,所以現在(GHK)是暫時解散了的。但我們也在打機、做直播,繼續在做組隊之前在做的事。」



「打機對我來說其實是蠻重要的,因為不論我是在打《LoL》,或者手機遊戲,我都是很認真的在打。我並不是…你也知道這些有很多廣告,我並不是收了廣告錢而去做這件事,我是本身就喜歡打機,這些(廣告機會)只是額外的獎賞。跟那些完全沒打機,收了錢扮到很喜歡的,完全是兩回事。你會感覺得出有不同的。」



除咗性格喜好似男仔,Rose嘅身型比起大家(即係我)一般接觸的模特兒都有唔同。身高170cm,體重5x kg,數字上是絕對合理嘅身型(至少BMI係咁講)。但在模特兒(或者女人)嘅世界,不論你有幾高,反正五字頭嘅體重已經算係罪該萬死,理應凌遲3000刀直至體重回落四字頭。或者Rose都深刻體驗過呢種苛刻嘅眼光,所以在訪問之前,佢一再跟我強調「事先聱明,我係有肉地架!」

「一再強調,是因為我真的肉地囉(笑)!這是一來,二來在模特兒這個行業,每個人都覺得你應該要很瘦很瘦,當然我相比起她們(其他模特兒)直頭是癡肥啦!我身高170cm,其他跟我差不多高的模特兒的體重可能是四十幾、五十頭,五十頭那些都已經說自己是肉地了,但我是接近60kg…很幸運的是近年的趨勢是喜歡比較有肉地的人,所以客戶不會覺得我肥,是覺得我比較正常,所以在這行才能繼續生存下去。」





「男生口中所謂的『肉地』,其實可能是指胸部比較豐滿,屁股可能大點。但我覺得是少部份男生會這樣看,而且這個世界上有『照騙』這件事,所以他們就覺得這是『肉地』。我覺得是偏向女生所說的『肉地』,因為我是全身都是肉,不只是胸有肉。」
埸地:space.lab
化妝:Yoko Chan @ gingko Makeup

日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024
時下年輕人觀念開放,隨便打開個IG碌兩碌,都可以見到啲女網紅/KOL著比堅尼影相拍片供大家欣賞。不過即使係隨便一本雜誌都會有泳裝寫真嘅日本,其實都有較為保守嘅女仔。好似今晚要介紹嘅呢位「吉田伶香」咁,佢人生 ...
girls
【深夜】人生初比堅尼 「吉田伶香」處女寫真二連發
25 Mar 2024