{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 30 Mar 2017
大家感受到呢幾日嘅天氣,都知冬天快將過去,春天就黎來臨,又再換言為大地帶黎美腿嘅夏天亦不遠矣。不過如果你等唔切,可以選擇去日本,唔係因為嗰邊啲女仔換季換得快啲,而係我好鍾意嘅「大腿攝影師」Yuria又再舉行展覽,而今次嘅主題係「南國篇」!


我之前都介紹過Yuria好多次,今次就唔再多講,總次佢定期都係喺日本「TODAYS GALLERY STUDIO」舉行展覽,而黎緊4月21日開始就又會有新主題「南國篇」。所謂「南國」其實即係熱帶國家咁解,喺日本文化當中同「陽光海灘」係可以劃上等號。今次呢組超過500張、總共有超過1000條大腿嘅作品就全部都喺關島拍攝,藍天白雲水清沙幼加上日本少女嘅白滑豐滿大腿,構成一幅幅唔知點解令你好想奔跑起黎嘅寫真!


會場入面當然有大量紀念品,其中呢篇「貓與大腿寫真」,可以話係集合咗我最鍾意嘅兩樣嘢於一身呀!


《南國篇》會喺4月21日~5月14日(逢星期一休息)於淺草TODAYS GALLERY STUDIO舉行,而原本嘅《ふともも写真の世界展》就會移師名古屋Art Space A1(5月1~7日),即係如果你五月頭去東京就可以一次過睇哂兩個啦!




近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024