{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 04 Sep 2017
今日七月十四,介紹返人稱「鬼門炒麵」嘅Thip Samai ,唔止曼谷人鍾意食,連泰皇都指定要食佢嘅Pad Thai,唔好講笑,零晨12點,門外都仲有好多人影.....


去到9月,除咗學生無假放,返緊工嘅你都應該會揀呢個時候放假。如果閣下近日去曼谷,不妨記得呢間曼谷Pad Thai 之王,Thip Samai ,鋪頭零晨12點都有人排隊爭住食呀!(放心,係人嚟嘅,因為我有排過)


週街都有得食Pad Thai,但唯獨是Thip Samai最得我心,你試過就會明,全店獨沽一味,只賣Pad Thai,唔同價位,唔同配料。金邊粉有別坊間貨,質地軟滑,彈牙帶黏性,最出色的是夾起仍條條分明,更覺不可思議。搭配酸汁蝦油同炒,顏色偏橙,賣相似有著一股皇宮的氣場。雖然份量偏小,男士們可以再encore!


蛋包Pad Thai,街頭小販基本都懶得去做,蛋皮薄如蟬翼,老實說口感差異不大,不過賣相確有加分。


黎到不妨食豪D,食過 500Baht 嘅海鮮豪華版,有齊蟹肉、魷魚絲、大蝦同青木瓜嘅雜錦金邊粉,啱晒大貪嘅你。


店內嘅橙汁都係自家品牌,有橙肉唔死甜,但其實應該似係柑。連平時對曼谷街頭老是常出現嘅果汁心生恐懼嘅我,飲完都另外買咗枝返酒店。


BTW,「鬼門炒麵」嘅由來,其實同鬼無咩關係,話說Thip Samai 鋪頭嘅位於大皇宮外護城牆位置,數百年前有個習俗,就係皇室外城牆內不可以舉行葬禮,所有屍體都要運出城牆,到金山寺處理,途經的那一道門稱為「鬼門」,就係咁囉。


Thip Samai

地址:313 Mahachai Rd, Samranrat Pranakom(俾埋條link你

電話:+66-2-221-6280

營業時間: 5:00pm - 2:00am


對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023