{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 11 Oct 2018

萬眾期待,Gordon Ramsay 香港第三間餐廳 maze Grill 終於開幕,今日Gordon Ramsay 本人仲去咗maze Grill 同記者朋友會面,認真,Gordon Ramsay 真人nice到爆,當記者會去到本應完結發問環節,佢居然想繼續答問題,仲好抵食咁話:「今日嘅天氣同倫敦一樣Shit,你你地都無地方去嫁啦,俾我答多幾條問題啦。」引起全場爆笑。

 

講返正題,今日Gordon Ramsay親自講解maze Grill的概念,餐牌除了會提供一系列來自世界各地的稀有品種牛肉、魚類、家禽等肉品, 重點梗係要食 Gordon Ramsay 招牌菜威靈頓牛扒Beef Wellington,以及數項只於 maze Grill香港店提供嘅獨家菜式,包括:多款日式風味前菜、傳統英式農夫豬肉批 Traditional Ploughman’s Pork Pie以及覆盆子梳乎厘Raspberry Soufflé。

 

香港maze Grill 由加入 Gordon Ramsay 團隊超過七年的主廚 Gareth Packham 領導,為香港 maze Grill 特別創作的菜式,包括以自家製柚子醋配上新鮮西柚和烤豬肉脆皮的生紅鯛魚片。另一推介菜式,為鹹香鬆脆的大蝦配西班牙辣香腸多士,中西合璧的食材放在酸種麵包烘製的多士上,灑上香脆芝麻和柚子蛋黃醬點睛。不能錯過的還有香港maze Grill 獨家的招牌美食傳統農夫豬肉批,於客人面前即點即切,搭配一系列傳統配菜如醋醃雞蛋和車打芝士,為經典農夫午餐添加現代元素。

主菜方面亦令人期待。種種來自世界各地的牛肉、烤魚、家禽任君選擇,當中少不了 Gordon 的舉世知名菜式威靈頓牛扒。從手工農戶採購新鮮優質牛扒,於店內以喜瑪拉雅山岩鹽磚處理,每件招牌英國牛扒均以至少 28 天進行乾式熟成,再以Josper炭火焗爐完美烤製。豐富配菜選項包括忌廉粟米、烤蘑菇、炸薯角、牛骨髓拌薯蓉及牛仔骨約克郡布甸等。

完美的一餐又怎能少了甜點。令人垂涎的甜品黑朱古力忌廉塔搭配熱情果雪葩,糖漬核桃和白蘭地脆餅,清新之中帶香甜。另一選擇還有配上幼滑的拖肥醬和自製雲呢拿雪糕的拖肥布丁。

 

想要將維港全景盡收眼底,食客可於偌大室外中庭就座,一邊觀賞兩邊維港景色,一邊享用 maze Grill 馳名經典雞尾酒、手工啤酒和精選新舊餐酒。

 

經典雞尾酒推介有以 Tanqueray 酒、紫羅蘭利口酒、檸檬、Rosé 葡萄酒和梅子苦精調製而成的 Fleetwood Mac ;以及混合 Belvedere 伏特加、聖日爾曼接骨木花利口酒、綠色蕁麻酒 、檸檬、薄荷和黑莓的 Raspberry Revolution。

講到裝修, Gordon Ramsay就講笑咁講:「望出去你有咁嘅景觀,仲講咩裝修。」佢自己都有話傾向簡單俐落嘅室內設計。

 

maze Grill Hong Kong

地址:尖沙咀海港城海運大廈OTE401號舖

電話:2765 0890

網址: http://www.diningconcepts.com/restaurants/maze-Grill

營業時間:上午11:30至晚上11時

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023