{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 05 Feb 2018

最近香港天氣真係凍得我騰騰震,甚至連凍開嘅芬蘭人同加拿大人喺香港都Feel到陣寒意,更何況土生土長冇乜經歷過「冬天」嘅香港人呢?如果你自問著晒heattech乜乜乜都仲係唔夠暖,不如試下日本東京有明醫療大學川嶋朗教授教嘅呢個方法,材料好簡單,只需要一張錫紙就搞掂。


川嶋朗教授就教路,其實只要對腳暖,成個身都會自然跟住暖返晒,但如果腳部著得太多衣物,有機會會令血液循環唔好,於是佢就提出一個新奇嘅保暖方法,就係用錫紙包住腳,就已經可以令身體溫度升8度!相當神奇!怕凍嘅你,今晚一於就試試錫紙包腳保暖法啦!

如果直接用130萬嚟追女仔,會唔會更有效率呢?
healthandfitness
【值得嗎?】165cm美國男因識唔到女友 豪花130萬做手術增高13cm
14 Apr 2023
日本女電競選手たぬかな,去年因為嘲諷「矮人冇人權」而被封殺,今年初復出後又指「矮人小器又暴燥」再次炎上。不過近日一個研究就發現,原來身高真係同一個人嘅心理健康有關,而且矮人的確會更傾向擁有「黑暗人格」 ...
healthandfitness
【研究】美國研究指矮人更易擁有「黑暗人格」
06 Mar 2023