{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 12 Jan 2018

今季英超喺曼城強勢嘅表現下,其他球隊好似就只可以為第二位而努力。而曼聯雖然目前高據聯賽第二位,但同曼城嘅分差多達15分,而入球亦比對方少19球之多。曼聯雖然係目前聯盟入球第3多嘅球隊,但其中入球最多嘅球員盧卡古,宜家就只係攻入左10球,排名射手榜第5位,落後第1位嘅哈利卡尼8球。

盧卡古雖然身價價值不菲,但係就始終唔係大賽型球員,相比上季嘅伊巴謙莫域還是有質嘅分別,但好可惜伊巴上季尾段不幸受傷,即使如今已經好番晒,但係就無晒狀態,表現大不如前。
而最新嘅消息更指,今夏同紅魔嘅合約將會到期嘅伊巴,好有可能會提前離隊尋找其他挑戰。據報宜家有唔少球隊都對伊巴有興趣,其中包括美職聯及中超,而呢兩個聯賽都應該適合36歲嘅伊巴轉戰的。另外,由於美職同中超都係3月份開戰的,所以如果伊巴真係有心離隊的話,咁今個轉會窗提前離開曼聯將變得非常大可能。
「呂布」之前接受訪問時認為自己嘅身體仍然有能力再戰2-3年,所以佢無意喺球隊入面做一名後備,又或轉投一支較小型嘅球隊去賺唔多嘅錢。
如果伊巴真係離隊,曼聯就需要搵定後備方案,其中佢地可以考慮簽下一名頂級前鋒,而可知嘅人選就包括拖連奴前鋒比洛迪。當然,曼聯仲可以將馬斯亞或拉舒福特推前一格打前鋒的,但係就要睇佢地嘅做化啦。
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024
繼2013年由Josh Brolin及Elizabeth Olsen主演嘅美版《原罪犯》(Oldboy)後,荷里活將再度翻拍呢部經典韓國電影,不過今次會係劇集版。 據外媒《Variety》報導,獅門影業即將翻拍《原罪犯》電視劇集, ...
hobby
【二度翻拍】獅門影業宣布推出《原罪犯》劇集版!原導演朴贊郁擔任監製
19 Apr 2024