{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 09 Oct 2018
LadyGaga" A Star Is Born:星夢情深原聲大碟出左!!

出左啦!最初吸引人去睇星夢情深電影預告繼而期待電影係咩野呢?係LadyGaga個名嗎?非也!是電影美妙的歌聲呀!

呢部作品已是第三度翻拍,本來其實又係呢個劇本就bye啦!但電影中音樂似乎為作品畫龍點睛配上左靈魂!

戲我就睇硬!歌都好期待佢出!今日原聲大碟出左啦,去spotify or Tidal串流平台應上左架可以聽

但你問我我當然話要去搶購一張CD先最好!我細細個就學正視音樂嘛!

我唸每個期待住電影上映的朋友都會期限電影原聲大碟的出現

呢張大碟完整收錄電影中動人的聲樂.....電影將會係10月17日正式係香港上畫,美妙歌聲加上悲傷感人的愛情故事,呢套仲唔係不容錯失?聽清楚不容錯失........

早前預告中被受觸目的歌曲一定係電影預告中Cooper同Gaga輪住一起唱過的搖滾作 “Shallow,”原聲碟中第12首曲目,絕對係作品的提神靈魂之作。

A Star Is Born星夢情深

 最吸引人的可能是素顏出動正正常常的Lady Gaga.!!(定係好唔正常的佢!)

最吸引人的可能是素顏出動正正常常的Lady Gaga.!!(定係好唔正常的佢!)

語言:英語
級別:IIB
導演:畢列谷巴
片長:135 分鐘
類型:音樂、愛情
故事簡介
畢列谷巴在這個悲傷的愛情故事中,飾演資深音樂人Jackson Maine,他發掘了Ally (Lady Gaga 飾),並與她墮入愛河。Ally正在放棄星夢的邊緣,是Jackson讓她再次嘗試踏上舞台。偏偏當Ally開始走紅之際,卻因為Jackson的心魔令他們漸行漸遠……
講咗好多年嘅Nintendo Switch 2最近又有新傳聞,今次係由專做Switch配件嘅第三方廠商爆料(即係所謂嘅「副廠」),若然消息屬實,大家又會唔會衝首發呢? 最近中國遊戲機配件商「魔派(MOBAPAD)」於官 ...
hobby
【電玩】遊戲機配件商爆料Switch 2規格: 1080p 8吋螢幕、可沿用現有手掣及卡帶、底座支援4K輸出
29 Apr 2024
唔知幾時開始,MCU嘅觀影門檻愈嚟愈高,每逢有新作都要事前惡補N部電影及劇集,先能夠充分理解故事內容。不過,嚟緊7月上映嘅《Deadpool Wolverine(死侍與狼人)》,導演就拍晒心口表示觀眾無需做「功課」都可以睇 ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》導演Shawn Levy:觀眾入場前無需做「功課」
29 Apr 2024