{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 22 Nov 2018
【Netflix復古卡通】少年你太年輕未睇過《She-Ra》再出一次你看看

講緊的Netflix新作動畫《神娃之伊莎莉亞戰記》《She-Ra》

少年人你太年輕了,從來未睇過She-ra嗎?你以為唔會有機會睇到,讓netflix重製一個新版來給你看看。She-ra是80年代的卡通片,確切來講佢係He-Man即「請骷髏頭堡賜我力量!……我已經充滿力量喇!」個條友個妹好像當年叫閃電女俠(She-Ra),係獨立卡通片來的,係香港無綫電視於1986年引進,名稱改為《She-Ra》,於兒童節目「430穿梭機」中以動畫單元方式播出的卡通片。小編就真係未睇過,你夠唔夠資格有無回憶呢?而家Netflix重新製作呢個經典的動畫以新版《神娃之伊莎莉亞戰記》《She-Ra》之名重新回歸。

唔記得?比埋個回憶你,以前由江欣燕主唱

係今次重啟新版《神娃之伊莎莉亞戰記》中,阿朵拉公主成了一名孤兒,不過仍然保留她是禍得族的設定,故事就是描述她發現一把守護魔劍而獲得變身力量,讓她決定棄暗投明,號召一群有魔法的公主,對抗邪惡力量。
She-ra成為反叛軍領袖,幫助伊莎莉亞星擺脫千面魔王可怕又暴虐的控制。她有特技般的超能力(能舉起成人、高山和大樓),而能同理的心靈感應讓她有辦法和動物及人類溝通。她的復原力很強,不到最後關頭絕不使用暴力,她比較喜歡智取大壞蛋。
小編唯一好像見過又有印像的是隻獨角馬,獨角馬同寶劍全部歸位,睇過的朋友可能感到回憶返哂來。
 

細個的時代好多卡通中的細節和佢背後的社會理念我地好多時都唔會留意,而呢套Sha-ra同好多其他年少睇過的作品一樣,其實深具社會隱藏信息,今時今日就開宗明義帶出社會議題,呢套she-ra有獨角馬,貌似有彩虹力量加持,無錯呀,節目統籌和執行製作也會是女同志,希望能為超級英雄系列節目帶來現代風格和情感。係現代社會大談平等同彩虹力量的新社會動畫來。

其實以前好多動畫細個小朋友無唸咁多野,裡面一向隱藏左好多信息,你有無唸過戴志偉媽媽同勞比度叔叔的關系? 比卡超小智媽媽同博士的關系? 卡通片唔係你想像中咁簡單。

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024