{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 29 Nov 2018
【音響配件】Furutech ASB-1男人專用的音響化妝掃 (除靜電)

 

女人要買化妝掃,男人都有屬於我地的音響掃掃,影音靜電除塵掃唔係咩野新的產品,老早其實已經有SK2出的影音靜電掃 (對你無聽錯,是Sk2化妝品牌出),作用是比玩黑膠的朋友掃膠除靜電(好很有用的!),如今台灣的日系大牌子Furutech推出左新的音響掃掃Furutech ASB-1,據說比SK2個個更強效力,唔單止黑膠,CD數碼甚至攝影鏡頭都十分有作用。

 

 

這掃掃是一種用於去除污垢,消除電磁和靜電干擾的小刷子。黑膠盤,CD,相機鏡頭等等統統受惠,試過就知龍與鳳(音響野十居其9聽落笑爆佢,試完你中毒又會改口叫人買......唔信你可以試下!)

 

對玩黑膠來講去除塵埃污垢,靜電和磁噪聲是使聲音變得更靚聲,十足發揮破除干擾是重要步驟。Furutech的ASB-1除靜電刷專為處理黑膠,CD,相機鏡頭等任務而設計。它基於之前版本非常成功的技術改造更新而成。 (即SK-III出品有SK2標志那個)。

 

Furutech ASB-1由三菱公司開發的名為COREBRID B的特殊配方刷毛製成。這些刷毛基於特殊碳纖維,具有高密度導電顆粒,可提供快速吸收和處理靜電效應以及LP,CD上沉積物的噪音。

在傳統的除靜電器材中,相對簡單的結構是吸收刷毛上的磁性靜電干擾。但是,重複使用後積聚在刷毛上的靜電在掃刷時很容易穿透到磁盤表面。使用Furutech ASB-1,靜電和磁性噪聲迅速被吸收到刷毛中,然後通過特殊的吸收芯,吸收並完全消除靜電干擾。完全消除重新進入磁盤表面的風險,唔會有二次污染。

 

COREBRID B表面非常堅固,具有良好的耐磨性,使用時非常耐用,使用者可多次使用而不必擔心損壞問題。除音響器材外,Furutech ASB-1還可用於相機鏡頭,投影機鏡頭,LCD百葉窗,等離子電視機等等所有要掃除靜電的物品,我懷疑你同個仔落樓下玩滑梯袋住掃除靜電都好好用......

係呢唔記得講,香港成千蚊一個,去日本或台灣買可能平D,影音友去旅行買返個返來通屋掃下

 

 

 

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024