{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 15 Jan 2019

【最佳動作片】職業特工隊麥哥利延續神話將多拍兩集

剛剛於《影評人之選頒獎禮》(Critics' Choice Awards)贏得最佳動作電影的《職業特工隊:叛逆之謎》導演Christopher McQuarrie將會繼續帶領「靚佬湯」湯告魯斯(Tom Cruise)再挑戰多兩部全新系列的職業特工隊,預計新開拍的職業特工隊第7和第8集將會係2021和2022年上映。

 

基斯杜化·麥哥利自2015年開始接拍第5集的職業特工隊:叛逆帝國作為電影導演和編劇,及後再接拍第6集職業特工隊:叛逆之謎身兼導演編劇和監製三位一體,電影大受好評加上票房強勁,旺丁旺財,得獎後當然要宣佈繼續延續呢個傳奇系列。

McQuarrie首次拍攝的2015年的Rogue Nation叛逆帝國,第五集全球票房收入6.82億美元,捧紅性感演繹的女主角Rebecca Ferguson。唔講唔知咁多集的職業特工隊原來之前集集都換導演。McQuarrie是第一位重返崗位的導演,拍第6集職業特工隊:叛逆之謎,2018年放映時獲得7.91億美元票房,而且增加了好多驚人特技動作(如果有人仲記得拍攝過程中靚佬湯腳踝受傷)。電影出來效果口碑極好,甚至在周日贏得影評人之選最佳動作片大獎。

 

其實據知“叛逆之謎”之後,McQuarrie已經被許多其他電影公司唔同系列的行家追捧。華納兄弟試圖用DC最新電影項目利誘他,但他決定休息完後,堅持繼續同佢的老朋友湯告魯斯繼續作戰拍職業特工隊系列。

作為影迷當然開心,唯一擔心的是其實第5同第6集的職業特工隊已經玩到動作的演繹好盡,要超越其實極難,保持到水準已經大收貨,到底仲可以點樣比到大家驚喜或進步,呢樣野就期待McQuarrie做比大家睇。當今特務片之皇者,相信大家都知道,一定係職業特工隊…而呢個市場自007開始總會有一套係旺季出沒。

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024