{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 15 Feb 2019

2019年NBA全明星週末即將黎到,入樽賽、全明星賽預計都係最多球迷期待的。不過,相比過往的賽事,近年嘅入樽賽及明星賽都越來越多負評,除左Zach LaVine及Aaron Gordon嘅入樽對決較為令人印象深刻之外,其餘都沒有太多經典時刻。

而講起入樽賽,大家第一時間都一定會諗起2000年個一屆,因為呢一屆就係被譽為NBA歷史最精彩嘅入樽賽,「半人半神」Vince Carter以多個令人目定口呆嘅入樽,表演式咁完美奪得冠軍。

對於現在嘅入樽賽難以令人引起興趣,Carter又會想點樣改革呢項賽事呢?

Carter:「我會回歸基本,就好似街波一樣。一個人出去入樽,到下一個,然後逐個去。現在入樽賽中的道具我覺得有點被高估了,就向世人展示你的入樽技術,唔需要加入道具或勞煩你嘅隊友去幫你的。」

「出去,然後只要將個波扔出去,然後就係你嘅表演時間,完成你嘅入樽,這就是入樽賽起源嘅方式。」

雖然Carter好似講得好容易,但又有幾多人可以好似佢咁將入樽完美結合力與美呢?所以佢先可以成為入樽嘅代名詞囉。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024