{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 22 Feb 2019
【得罪人?】《Marvel隊長》Brie Larson得罪人未上先受負評日版由水樹奈奈配音

香港這邊期待爆燈的《Marvel隊長》即將係3八婦女節上映,不過近日影評網站爛蕃茄(Rotten Tomatoes)就出現大量負評,外國好多網民話唔睇Brie Larson的片。原來Brie Larson「道德塔利班」上身言論得罪網民,引起好多人對佢有異見,不過香港就應暫時未受影響,另一邊廂,日本近日公佈左《Marvel 隊長》日語配音版的陣容,好多人高呼給我上映日語版的《Marvel 隊長》,我要聽水樹奈奈的日本Marvel隊長………希望香港院線可以考慮一下上映日語版..凡任何電影配上日文都會特別熱血..上日語配睇完英文的分分鐘有藉口睇多次!

Marvel隊長早前的試映會出來的評價不錯,大家都講到套戲好像好好睇{先聲明,每一套marvel電影上映前都話是前所未有最好!}但是在爛蕃茄(Rotten Tomatoes)網上評分就一日比一日低未上已好多負評,原來大家針對的是女主角Brie Larson,Brie是一位勇於就平權新女性、敢於為多元等議題發聲,為人直接敢言大膽。而且言行非常之盡,當年2017年就試過作為奧斯卡頒獎嘉賓因為要表達女性對任何不恰當言語、職場性騷擾等行為零容忍。頒獎時西面串咀無表情表達對當年涉及性侵案Casey Affleck得獎者的行動表態。最近佢又聲稱美國電影界影評和傳媒們是白人主導以及男性主導,沒有多元的思維,有必要增加不同族裔人士以及女性主義的平等思想。被美國網民稱為超級「左」膠女權,得罪唔少傳統的自稱正常人。網民認為其是「女權道德塔利班」矯枉過正,對佢報以憎惡。甚至大舉負評罷睇其作品。不過通常口講大大聲票房一開展身體很誠實。

貓日貓貓版預告

日本版預告

 

香港這邊未有對其有咩負面風吹至,不過近日日本方面就公告左日本版的《Marvel隊長》配音陣型,引來一片期待,日本的Captain Marvel日語Captain Marvel由大力肌肉型美女歌手水樹奈々配音,其他角色也非常吸引人。

其他配音角色和陣容

Mar-Vell: 森川智之

Minn-Erva: 日笠陽子

Bron-Char: 安元洋貴

Att-Lass: 日野聡

Talos: 関俊彦

 

如果香港有得睇日語版,你會去睇嗎?利申:我想睇日本版。今日是貓貓日日本Marvel特別有貓版預告。

唔知幾時開始,MCU嘅觀影門檻愈嚟愈高,每逢有新作都要事前惡補N部電影及劇集,先能夠充分理解故事內容。不過,嚟緊7月上映嘅《Deadpool Wolverine(死侍與狼人)》,導演就拍晒心口表示觀眾無需做「功課」都可以睇 ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》導演Shawn Levy:觀眾入場前無需做「功課」
29 Apr 2024
Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024