{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 19 Mar 2019

《果然我的青春戀愛喜劇搞錯了。》(日語:やはり俺の青春ラブコメはまちがっている。)係日本作家渡航所寫嘅輕小說,插畫由ぽんかん負責,2011年3月於GAGAGA文庫(小學館)出版發行,喺日本銷售突破700萬本。2012年7月,《果然我的青春戀愛喜劇搞錯了。》輕小說宣佈動畫化,第1期動畫於2013年4月播放,後來喺2014年4月18日宣佈製作第2期動畫,並於2015年4月2日播放。而最近更於2019年3月16日宣佈製作第3期動畫嘅消息!

《果然我的青春戀愛喜劇搞錯了。》嘅故事係講述高中生比企谷八幡生性彆扭,不屈服於孤獨,一個朋友都冇,更加唔使講女朋友,對於啲享受住青春嘅同班同學,佢總係詛咒人:「佢哋都係現充,通通同我爆炸啦!」——一個咁嘅怪人,就被導師帶去全校第一美少女雪之下雪乃加入嘅「侍奉社」。之不過,雪乃同八幡個性上嘅缺陷令佢哋完全無法擦出愛情火花,《果然我的青春戀愛喜劇搞錯了。》係一個充滿錯誤嘅青春故事。

《果然我的青春戀愛喜劇搞錯了。》已經播出兩季TV動畫,喺第二季完結時,正正趕上當時出到第11卷嘅原作內容,嗰陣大多數讀者都認為故事將於第14卷完結,所以大家都覺得剩低嘅內容根本就唔夠做第三季TV動畫,點知就喺最近,官方宣佈TV動畫第三季製作決定嘅消息,真係令一眾粉絲相當興奮!

之不過目前第三季仲未公布播出日期,想睇嘅話似乎要再等多一段時間喇。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024