{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 02 May 2019
【終局之戰彩蛋】神人在《復仇者聯盟4》尾段發現隱藏彩蛋伏線Skrull出現

《復仇者聯盟4:終局之戰》(Avengers: Endgame)直接播出12分鐘的結尾製作人員出場字幕大感謝,史無前例無結尾彩蛋。不過世紀大作又點會完全無彩蛋,外國就有神人發現一個電影中隱藏的彩蛋伏線,真係要超級眼利先留意到,我相信99%正常人都唔會睇到出來,就係當終局之戰之後,蜘蛛俠回到校園,佢身後的個位校工,居然係演員Ben Mendelsohn,而佢即係Marvel隊長電影中飾演斯克魯爾族人(Skrull)的Talos將軍!!Marvel好少求其搵個男星做校工作出豪無意義的安排,所以呢個絕對是暗藏彩蛋,克魯爾族是可以變身成任何人,到底佢做校工是否同往後蜘蛛俠決戰千里的發展有關?!

 

 

 

蜘蛛俠在《復仇者聯盟4:終局之戰》大戰結束之後,回到校園,重新見返佢的好朋友Ned,這個時候,大多數人的焦點都在Ned身上,但卻有神人網友發現蜘蛛俠背後出現疑似賓·曼迪臣(Ben Mendelsohn)出演的校工,這位演員曾在《Marvel隊長》飾演斯克魯爾族人(Skrull)的將軍Talos,呢個神人發現隨即在網路上掀起熱烈討論。

 

Skrull的將軍Talos無啦啦出現係復仇者聯盟4的結尾當中絕對不是偶然,當然除非Marvel話絕無此事,所有的都是睇錯人點錯相,否則,一定是一個隱藏的往後劇情的伏線。

 

由於克魯爾族人可以化身任何人的外表,Talos可能因為某種原因進入學校做校工,而且好有可能同蜘蛛俠有關。

 

由於《蜘蛛俠:決戰千里》劇情大綱倘未完整公開,我們未能知道克魯爾族會否出現係蜘蛛俠的故事當中,不過克魯爾族係Marvel的宇宙世界當中,佔一個好重要的位置,好多漫畫的劇情都同佢地有關連。

 

而係Marvel隊長的故事當中,克魯爾族最終係以善良受逼迫的形象示人,所以佢地即使要扮校工,看來都好像不會傷害蜘蛛俠,到底發生咩野事就要問下一日到黑都係宇宙出差成日唔見人的Marvel隊長出來解釋一下。

 

 

Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024