{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 05 Jul 2019
【胖虎唱歌】日本搶購魔音《哆啦A夢》胖虎演唱小喇叭

食腦的商人能夠將庶渣的產品加點創意賣出燒鵝的味道,唔信嗎?一個普通的低級喇叭仔可以點樣經營?如果加上變聲狀置將聲音變調有無得搞?有人說無咩特別姐,那如果是哆啦A夢的埸景,加上胖虎(定技安)站上水管,製成魔音版胖虎演唱造型喇叭呢?這就成功造成日本爆賣搶購的人氣玩意了。無錯日本近日潮興胖虎喇叭,一個普通最低級的喇叭仔連無線功能都無,要接3.5MM輸入,但非常有趣的胖虎造型加上變聲的胖虎魔音,品質能夠維持到部部胖虎喇叭都咁難聽,你見到有無興趣搶一份,港幣100多元送禮神物。要搶的!

 

喇叭外型係參考胖虎站上《哆啦A夢》中公園場景的「水管」上,一睇就仿如現場一樣,作為一個喇叭好簡單就係接線輸入,開關制同大細聲,唯一神勇的是胖虎個頭按下即可展現魔音,任何聲音即時變得低沉走音混濁難聽,如果唔開胖虎功能,其實佢都係一個正常的超平價喇叭的質素。

 



 

行開日本見到一定要買返一兩個,要送禮物,此物最合適!
近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024