{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 09 Jul 2019
【快閃分手】6月頭宣佈結婚的人氣女星石原里美和IT社長前田裕二戀愛終結分手

世界幻變,一日都顯得太快,中間可以發生好生事,32歲日本小惡魔人氣女星石原里美,剛剛6月尾才公告和一直穩定交往的IT社長前田裕二同居,平安夜登記結婚!距離婚期還有足足五個月,結果來得快完得快早午晚劃火柴,根據日本媒體報道,二人已分居,並且已肯肯定分手了,據身邊好友謂前田已經透露了分手消息。報道指二人在籌備婚禮期間出現了價值觀差異,男方熱愛工作,女方則希望盡量抽時間相處。男方公司回應傳媒查詢,只謂「私生活不予解答」。看來一場偉大的愛情卻又草草地收場了!

 

婚姻同愛情都是兩個人的事,導火線是熱愛工作,呢個藉口,你信唔信??我肯定熱戀期的男女誰不想盡快收工,只有求「戀」期期的超冷淡階段甚至出左問題的愛情,才會寄情工作,避之則吉,不過都係個句,一家唔知一家事,反正石原里美的戀愛經驗大大多於眾人,佢識處理的!不過呢個消息傳來都震驚亞洲。關系的野有時都好脆弱下!!

 

希望美魔女石原里美快D有第二春,宅男們又有機會啦!不過唔好跟車太貼,佢地未話結婚前已經分過手,之後先出來話結婚,可能隨時出來提早結婚!!

 

講咗好多年嘅Nintendo Switch 2最近又有新傳聞,今次係由專做Switch配件嘅第三方廠商爆料(即係所謂嘅「副廠」),若然消息屬實,大家又會唔會衝首發呢? 最近中國遊戲機配件商「魔派(MOBAPAD)」於官 ...
hobby
【電玩】遊戲機配件商爆料Switch 2規格: 1080p 8吋螢幕、可沿用現有手掣及卡帶、底座支援4K輸出
29 Apr 2024
唔知幾時開始,MCU嘅觀影門檻愈嚟愈高,每逢有新作都要事前惡補N部電影及劇集,先能夠充分理解故事內容。不過,嚟緊7月上映嘅《Deadpool Wolverine(死侍與狼人)》,導演就拍晒心口表示觀眾無需做「功課」都可以睇 ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》導演Shawn Levy:觀眾入場前無需做「功課」
29 Apr 2024