{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 15 Jul 2019
【夜神月之後】《死亡筆記》推出全新短篇故事!

近日日本著名漫畫家小畑健正在日本東京舉行小畑健工作30周年畫展展出原畫作品包括:《死亡筆記》、《棋魂》和《PLATINUM END~明日的天使~》等知名大作,而在這般時期,竟傳出久違11年已完結的漫畫作品《死亡筆記》將會推出全新短篇漫畫故事,死亡筆記重現天下,死神又有新宿主?今回是要殺盡無能官僚嗎?

 

不知不覺,原來《死亡筆記》漫畫於2006年完結,距離今日已十幾年之久, 2008年時作品曾經推出特別篇,相隔11年之久,小畑健居然意外地推出新短篇作,據聞作品短篇也有總共有87頁故事,可以想像將有豐富的內容,而新作更在日本網上漫畫平台「JUMP+」上公開頭十頁的內容。大家可以上「JUMP+」網站睇下,然後再期待新作的短篇漫畫的出品。

 

 

網上公開了2008年時作品曾經推出特別篇部份內容

 

 

也公開了小畑健新《死亡筆記》短篇的手稿,而新作死神疑似搵到新宿主!?(定前傳!),而這位新角色是高校學生??

 

 

 

除了新漫畫,「JUMP+」亦會刊登2008年時推出的特別篇

 

「JUMP+」網站:https://shonenjumpplus.com/

 

小畑健畫展官網:https://nevercomplete.jp/

 

各位死亡筆記的漫畫迷要努力期待啦!香港真係好需要有新死亡筆記!!

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024