{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 17 Jul 2019

【好羞澀】日本插畫家自製出超爆感性爆肌男筷子托前後都用得

 

健身練大隻係好多男士的工餘追求,無論是為左健康定興趣,大隻仔就成為好多女女或者仔仔(不是吧!)舉目注視的目標,日本近期就有一個特式肌肉筷子托在Twitter大紅,一個超感性爆肌男承托筷子,見到都面紅耳赤,女女睇到即刻熱哂,不過如果你睇到覺得好有感覺,試下將爆肌男承托調轉放,睇下!嘩!連底底都無著?面紅耳赤?恭喜你,你通過測試

 



呢個咁「特別」的肌肉筷子架,原來唔係商品來,只是一位日本插畫家齊藤幸延(@yonyon76)自製,我唔知點解呢位仁兄會製作咁「爆」的全裸仰臥起坐爆肌筷子托,但佢用家中3D列印的方式自製作的這些筷子托真係造得好出色。身體線條感好「健碩」,係健身界的最高目標,健美的典範,所以好快呢個作品就大紅,好多人在twitter上要求佢量產出售,求購之聲音不絕!!

 

最特別的自然是肌肉的線條,此外,仲有一個迷思在網絡引發,其實佢有無著底褲呢?呢個筷子托除左一般set up擺法,原來仲有暗黑用法,就係將佢調轉,原來爆肌筷子架唔止用肚,仲可以用背肌承托筷子,感覺更型更強烈。

 

除左泥土色肌肉筷子托,原來仲可以有唔同顏色,樓主經過上色之後,創作出5種的顏色,日後一旦成功量產成商品出售就可選擇,朱古力波原色,朱古力波超古銅色,金色,銀色同銅色五種。

而個人認為黃金的肌肉筷子托,是居家送禮的超珍品,問下你朋友們,邊個睇到呢個產品會有「心跳」的感覺,呢D野原來性別不是必然的預期,你有無心動?!唔係個個都經得起考驗,唔信你問下身邊朋友們!

 

 

 

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024