{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 22 Aug 2019

夾擊可以話係籃球比賽中經常見到嘅針對性防守策略之一,而呢種策略多數會用喺一眾實力較強嘅球員身上,因為可以最大程度上限制佢嘅表現,所以被夾擊嘅球員一定程度上實力已經被對方肯定。不過,日前太陽球星Devin Booker與其他球員進行練習嘅時候,竟然抱怨被夾擊,並引黎不少回響。

從影片中可以睇到,Booker拿球轉身後,並兩名球員進行夾擊,並因此而失掉球權。其後Booker竟然表示:「兄弟,在這種場地就別夾擊吧,我整個賽季被這種方式對遇,我們好好比賽吧!」對於Booker嘅抱怨,作為對手嘅Joakim Noah直接回應:「這是比賽!」

而場外亦引來不少球圈中人回應Booker,其中「大將軍」Gilbert Arenas就表示:「如果你只係想做全明星,咁你被夾擊然後抱怨係可以的,但如果你想成為一名巨星,咁樣就要接受任何時候都應該要被夾擊,反而無被夾擊先覺得奇怪。」

對於夾擊相信Kobe Bryant絕對有話語權,正所謂三夾之內皆空檔,Kobe從來面對夾擊都係非常從容,就算面對對方出動三人夾擊亦都有辦法應對,而巨星就應該係咁樣。如果Booker真係想喺未來成為巨星,就算普通練習都應該要接受任何挑戰,而唔係抱怨。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024