{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 12 Sep 2019
【估佢唔到】Sony推出怪異賣相Signature 系列旗艦近場主動喇叭SA-Z1

Sony向來都係日系影音科技帶領者,今年德國 IFA 2019 展覽推出左多項新野,最印象深刻應數到其型仔懷舊新式高階 DAP,不過印象深仲有另一個全新喇叭產品,Sony居然推出旗艦級數碼有源喇叭,賣價6萬幾港幣,外型極之怪誕工業風,像極一對大耳機對住你,專門為短距離近場聆聽而設計,完全就係將耳機設計放大來做,不過有理由相信Sony一係唔做,一做就係最好,市場上真係無咩同類價格又同樣相貌仲要專攻近距離的有源喇叭。

 一睇Sony就諗起其標志性Hi-Res貼,加上佢強大的播放器DAP,只要買部強大Signature DMP-Z1數碼播放器,直接連接落去全新旗艦喇叭SA-Z1,就係一套簡單的Sony旗艦級音響組合,佢作為超特大耳機,可以彌補耳機無法呈現的音場及舞台感,廠方話適合作近距離聆聽,即係就咁放上書檯座係前面就可以,對香港同日本小型家居來講至為合適。呢對喇叭可以在短距離聆聽達到 100kHz 的全頻表現。

 

除左外表一眼睇到咁獨特,SA-Z1使用DAHybrid AMP 的數位與模擬混合放大系統,技術源自同廠的耳機擴音機TA-ZH1ES再加以改良,主動式的放大擴音輸出功率達 106W x 2ch聲道。

 

喇叭單元每聲道由兩個低頻單元構成名為「Tsuzumi」的對稱式反向配置,前面貼住有三個高音單元構成單聲道的「I-ARRAY」系統。Tsuzumi (手鼓)係日本傳統樂器也是SA-Z1聲學設計藍本,讓喇叭前後皆可以發聲,能夠產生更理想的音場效果。前面的「I-ARRAY」採用了一個名為單點音源 Coaxial Drive Layout 同軸驅動的設計。將高音和低音單元放在同一個圓心點上。原理就像同軸喇叭帶來相位一致性。而 Sony 更特別將高音及低音單元前後放置,巧妙透過高低聲頻率傳遞的時間差去營造更理想的立體效果。除了獨特的聲樂設計,SA-Z1 更強調簡單易用,只要用一條音源線去接駁電腦、 Walkman 、手機或其他影音產品,就可以如廠方聲稱享受到最極致入魂的音樂體驗。

 

音箱外殼則採用鋁合金,大幅排除多餘的震動,輸入方面提供 USB-B、專為 Walkman 輸入的 USB-A、光纖等三種數碼輸入介面。模擬輸入則提供 XLR 、 RCA 與 3.5mm 立體聲,用戶可透過切換,改變每個喇叭所負責的聲道,而喇叭之間只需要單邊端子進行輸入,兩邊並會透過 Sony 特製的零延遲線纜連接。

 

呢個喇叭預計要到 2020 年 4 月才會在歐洲上市,價格暫定一對為 7,000 歐元左右。造型咁特別,質素咁高,必定係各位Sony死忠的必買之選啦!

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024