{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 20 Sep 2019

祖雲達斯球星C朗拿度作為五屆金球獎得主,係目前世界最出色嘅足球員之一,亦都係眾多球迷嘅超級偶像,唔少人為左一睹佢嘅風采而傾盡一切。

而喺出色嘅表現成就及極受歡迎嘅基礎下,C朗拿度獲得足球圈數一數二嘅收入,令佢生活絕對無憂,亦引來不少人羨慕。

不過原來喺光環背後,34歲嘅C朗拿度已經厭倦而家呢種生活,因為佢覺得鎂光燈令佢嘅生活變得無聊,佢更渴望得到嘅係自由。

C朗表示:「能夠成為報紙及電視台嘅頭條,確實是很好的,但經過左15年,我現在更想要私隱。」

「喺過去10年期間,我已經完全沒有私隱。我無辦法同兒子去公園,因為當我出現嘅時候,球迷就會出現,而我嘅孩子及女朋友就會因此而受驚,這亦都會令我感到緊張。」

「當你喺公眾場合嘅時候,你不能做自己,咁樣是很無聊的,所以我才再次獲得自由。」

在 Instagram 查看這則帖子

Recovery time with love

Cristiano Ronaldo(@cristiano)分享的帖子 於 發佈

無錯!自由係連擁有極多財富嘅C朗拿度都想追求嘅野,當佢失去自由嘅時候,無論佢有多少財產都唔能夠令佢滿足,而呢樣正正就係自由嘅可貴之處。

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024