{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 20 Nov 2019
【Netflix華語劇】《極道千金》天生比別人更幸福朱媛走鈺湊路有凍死骨

Netflix拍攝左一系列的全新華語電視劇,打算係近月的串流大戰中以地道的本地劇目凝聚人心, 不過對上第一部追夢者好像口碑平平, 12月接續上影第二部華語重點劇集《極道千金》,如果你問香港人乜嘢係極道千金,答案可能係一個千金小姐比起其他人更公平就係極道千金,即係當人人都要解甲投降才能活命嘅緊張關頭,達官貴人開腔叫你個名, 然後全世界都要除下口罩放低武器偏偏就有一位極道千金蒙頭帶口罩高調跟隨權貴直接離開危險現場,這個就是我們的《極道千金》。不認不認還需認,作好完整故事就可以搵信得過的人發放解畫故事。不過香港人話,我對眼就係證據。相信這位比別人更公平的千金小姐私生活應該和 Netflix的華語劇《極道千金》一樣,面臨靚仔劉以豪真愛同時又有「高富帥」曹佑寧界入大玩「三角戀」,我都還是很介意這世界太公平了,妳比別人公平多了!




《極道千金》(TRIAD PRINCESS)故事敘述一個從小就在黑道爸爸庇蔭下長大的女孩安琪(劉奕兒 飾),長相甜美卻個性剽悍,因為喜歡上當紅巨星徐逸航(劉以豪 飾),不顧老爸的反對,決定成為與徐逸航傳出緋聞的女星 - 凌雲的貼身保鑣,一心只希望能與偶像近距離接觸。然而沒想到甜蜜熱戀中的「雙劉CP」竟遭最強情敵介入?曹佑寧為了追劉奕兒特別由香港追到台灣,而受兩位男神力追的黑道千金劉奕兒面臨愛情選擇難題,令人相當期待劇情發展。呢套肯肯定是青春愛情搞笑劇作。



好唔好睇唔可以無未審先判,不過其中一個值得關注的係班底,Netflix 第二部華語自製原創影集《極道千金》牌面上擁有華語娛樂圈強大的幕後團隊,由在《六弄咖啡館》展現驚人編導才華的作家導演吳子雲、以及電影《比悲傷》監製莊淳淳領軍,Netflix 重金投資從荷里活請來美國知名金球獎劇集《Ugly Betty》編劇 Charles Pratt, Jr.幫手,打造首部結合台美混血體質的浪漫華語偶像劇。呢點睇落就比較新鮮同有好感,當然前題係你有興趣睇偶像劇。

不過呢套極道千金,除左睇一班台灣嘅靚仔靚女之外仲要特別留意來自香港嘅演員蔡思韵,佢就係2017年同陳奕迅一齊拍攝短篇愛情劇作《短暫的婚姻》飾演  Melena的個位靚女, 香港人支持返香港演員 ,加油。

《極道千金》將於 12 月 6 日在 Netflix 全球獨家播出

 



近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024