{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 09 Mar 2020
【迪士尼硬食】《1/2的魔法》美國開畫創下Pixar史上最差票房紀錄

上週講過幾大重點電影都延期上映,近來可能確實唔係睇電影最好的時間,咁如果一部好的作品真係呢個時間上畫又點呢?咁就自然會變成無奈砲灰,上週迪士尼Pixar全新親情魔幻作《½的魔法》係美國上畫以4000萬美元的票房成為票房冠軍,但就成為彼思動畫製作室(Pixar)有史以來票房最差的作品。《½的魔法》贏口碑賺點數,但收錢條數唔掂,呢期電影業界真係要頂住,其實逆境掙扎求存嘅又豈止電影業一行。 《1/2的魔法》(Onward)係香港就已經宣佈左延期,可能最快都要暑假先有個睇(如果香港學生今年有暑假的話。)題外話,呢套野當中有一句獨角馬女警「出櫃」對白搞到比俄羅斯刪剪同中東國家禁播,迪士尼開始套套戲都加入同性戀平權元素,有人話唔好講咁多政治,其實政治堅時刻在身旁,包括你話唔好講政治已經好很「政治」(點解電影全部延期都係政治影響)。




《1/2的魔法》其實成績已經算唔錯,話哂都叫票房第一,加上口碑又好,感動引淚,可惜出身於強大的彼思動畫製作室(Pixar),Pixar 電影作部部都非同小可,下下都億億聲,睇返老大哥自1995年的《反斗奇兵》以來,Pixar 電影係全球票房收入已超過140億美元。作為(Pixar)出品《1/2的魔法》係Rotten Tomatoes上獲得86%的高分影評,加上強大的配音陣容,點解票房相對低收?相信好大可能同美國排錯檔期有關,3月呢段時間並非假期,如果想合家歡做學生同小朋友生意又難,加上的確撞正美國開始有武漢肺炎的流入疫情的困擾,《1/2的魔法》係美國如期上映迪士尼硬食相信已經係盡左力,好多其他大作我地上週都講過都要延期唔敢頂硬上硬蝕。

《1/2的魔法》暫時全球已有6800萬美元收入,加上大多數國家都未上畫,其實都未必真係史上最低收,可能後勁凌厲呢?呢套戲仲有兩個討論點,第一就有少少劇透左,係美國《1/2的魔法》播映前的短片居然唔係自家Pixar短篇動畫,而係第一次播映Simpsons短片,點解?因為迪斯尼收購左成為20世紀電影製片廠(原20世紀Fox)後統合埋一齊。都幾有趣的組合,唔知阿森一族有無機加入Marvel世界。第二個就是女同性戀的議題,《1/2的魔法》中有個女警「出櫃」對白,欣然同人講自己性向同有個女朋友,其實好小事,但就因此被好多保守國家禁映,而睇到迪士尼好有意將呢個意識形態推廣加入電影當中。反思下當你鬧中國電影好多不必要的意識形態同政治意念,其實美國電影都有好多「有添加」 嘅政治意識形態,當然,睇下你想點樣的世界,我就情願見到女女咀咀好過戰狼咱們回家去!






講咗好多年嘅Nintendo Switch 2最近又有新傳聞,今次係由專做Switch配件嘅第三方廠商爆料(即係所謂嘅「副廠」),若然消息屬實,大家又會唔會衝首發呢? 最近中國遊戲機配件商「魔派(MOBAPAD)」於官 ...
hobby
【電玩】遊戲機配件商爆料Switch 2規格: 1080p 8吋螢幕、可沿用現有手掣及卡帶、底座支援4K輸出
29 Apr 2024
唔知幾時開始,MCU嘅觀影門檻愈嚟愈高,每逢有新作都要事前惡補N部電影及劇集,先能夠充分理解故事內容。不過,嚟緊7月上映嘅《Deadpool Wolverine(死侍與狼人)》,導演就拍晒心口表示觀眾無需做「功課」都可以睇 ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》導演Shawn Levy:觀眾入場前無需做「功課」
29 Apr 2024