{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 07 Jul 2020
【冤枉呀大人】印度封鎖59款中國手機apps當中台灣玩美移動冤稱「點錯相」

中印關系緊張,雖然昨日中國大讓步退兵1公里緩解對峙,但印度對華依然強硬,早前仲公佈國家安全理由禁用59款中國手機App,不過近日台灣就有間科技公司玩美移動跳出來開記者會大喊冤枉,話說旗下玩美彩妝《YouCam Makeup》以及玩美相機《YouCam Perfect》被錯誤列為中國app,台灣玩美移動喊咁口出嚟話自己係名單中唯一台灣公司100%由台灣創造,高呼冤枉「點錯相」,CEO甚至一度用台語大叫:「我們都是台灣來的。」暫時印度方面無理解玩美移動的呼聲,其實想印度解封方法好簡單,我認為易到八張A4紙已經搞掂,問題其實係你想取回印度市場但失去中國市場定堅持食哂兩家茶禮?


印度人做法非常激烈,係全球第一個國家出名單封殺中國手機App, 印度政府指出中國手機程式可能會竊取個人資料、搜習用戶資訊然後回傳中國總部,所以對個人以致國家安全構成危險。因此係6月29日已經宣布禁用59款中國App,當中包含全球強大的《TikTok》(抖音)、《WeChat》《新浪微博》《美圖秀秀》等等程式,超過九成的App都係中國登記,或者係中國開設的公司。


今次苦主玩美移動經營的《YouCam Makeup》(玩美彩妝),係唯一被封殺的台灣App。因此佢地高層昨日就出來開記者會表達澄清說明玩美旗下App遭印度政府禁用始末。事件爆發已成個星期,不過前前後後同台灣政府、印度政府溝通都無法解決,印方依然認為呢間台灣app係中國的或親中的,其中疑點可是係阿里巴巴曾經於2019年注資玩美移動,不過玩美移動強調自己公司8成資金都係本土台灣擁有。CEO就表示可能由於玩美移動的Apps係中國App近年很強勢,中國大紅所以被認為係中國軟件。


玩美移動公司稱其資料儲存系統是放置在亞馬遜AWS位於東京、愛爾蘭及美國奧勒岡州的伺服器,對於資安、穩定性、對外頻寬等,都符合歐盟GDPR以及台灣個資法的標準,公司絕沒有未經過用戶同意,蒐集用戶資料,也不會將個人資料揭露給App服務無關的第三人。至於佢地係中國上海有分公司,玩美移動則指所有國際性App幾乎都必定係中國設立分公司,有一個專門的團隊經營中國市場,因為係中國不能用Google,手機App都必須為中國版和海外版,因此必須中國設立伺服器,但印度用戶用的是海外版,並不會連到中國伺服器。


成為「中國App」隨時會變全球箭靶,因此佢地急於澄清,實際上玩美移動全球App下載次數已達8.5億、其中印度約1.8億次,但據知印度的ARPU(每用戶平均收入)偏低,CEO強調「以印度來講,對玩美營業額影響其實不是那麼大,但要急於澄清,是因為這是一個國際事件,如果造成了全球影響,效應還會繼續擴大。」問題正是被定義為中國app好可能商譽受損影響全球的收益,所以必然小心。

被印度封鎖的59款中國apps





為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024