{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Jul 2020

Kanye West日前宣佈參選2020年美國總統選舉,引起世界性熱話,同時大家亦非常好奇究竟佢係出黎做場公關Show呀?定係真心想選?又或者佢只係幫Trump鎅走民主黨嘅黑人票數?Forbes搵佢做咗個長達4小時、編輯Randall Lane於序言中形容為「雜亂無章 (Rambling)」嘅獨家訪問,Kanye 亦首次透露出執政理念及治國方針——其中一個關鍵詞係Wakanda,對,Wakanda Forever嗰個Wakanda。

由於與Kanye West嘅訪問長而亂,Forbes放棄一般專訪嘅文章式寫作,改以Point Form形式整理Kanye West對不同問題嘅回答及睇法。但在序言之中亦交代咗一啲重要事情。例如一直係Trump Fans嘅Kanye West指自己「由這個訪問開始除下紅帽 (紅帽子為支持Trump嘅標記)」,亦指如果Trump唔會代表共和黨出戰,佢就會以共和黨名義參選;但若果Trump參選,佢就會以「Birthday Party」名義參選,因為「當我們勝出之時,就是所有人的生日」。

至於副總統人選,就係來自懷俄明州嘅57歲「聖經人生教練」Michelle Tidball,而非當日火速跳出黎支持佢參選嘅Elon Musk。但Elon Musk及佢老婆Kim Kadarshian就會成為佢嘅競選顧問。順帶一提,Kanye West承認人生從未投過票,實際上佢日前先登記成為選民。

在 Instagram 查看這則貼文

Kanye West(@kanyew.est)分享的貼文 張貼

另外Kanye West亦否認參選係為咗宣傳新唱片,「我會免費派出去」;至於鎅民主黨黑人選票,佢就話「話所有黑人都係民主黨支持者,然後假設我參選就係鎅票,本身就已經係一種種族歧視及白人至上主義」。而佢嘅競選口號係「Kanye West YES!唔係YEP、唔係YEAH,係YES YES YES!」佢仲補充:「當我做咗總統,我們去開心下,唔好講種族歧視,我們會給人們40英畝地及一隻驢 (文青按:來自美國南北戰爭時北方將領對當時黑奴嘅承諾,但最終冇兌現),讓我們來分地,這就是我的計劃。」

另外佢亦指假若當選,其管理模式會與《Black Panther》中嘅Wakanda類似,特別提到發明新藥物,及2019年3月尾被槍殺嘅Rapper Nipsey Hussels。但由於佢呢段說話實在太亂,我強烈建議有興趣嘅Gentlemen去Forbes睇原文,自己意會一下。

在 Instagram 查看這則貼文

Kanye West(@kanyew.est)分享的貼文 張貼

Kanye West於專訪中亦回答咗有關國際外交 (「我未計劃好」)、稅收(「我未做夠資料搜集」)、墮胎 (「我信聖經所以支持生命」)、中國(「I Love China」)、Covid-19 (俗稱武漢肺炎) 疫苗(「我會非常小心,那是野獸的標記」),等等等等多個問題,當中有唔少回答都非常具宗教性。欲知詳細回答就真係要去睇下Forbes嘅報導啦!

資料來源:Forbes

Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024