{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 13 Aug 2020
【簡約極緻】丹麥音響Densen推出B-310 Limited Edition後級

今日介紹一間個人好喜歡相當特別嘅音響廠牌丹麥Densen,呢間廠的音響出品定位唔算太貴但非常獨特,設計精美簡約就一個薄薄鋁廂體,同蘋果產品設計有某程度上相同理念,佢擴音機尢其出色音樂感強超慳位。 品牌哲學係「Life is too short for boring Hi-Fi」,如果你的喇叭難以推動想匹配強勁動力有音樂感精緻後級,推薦用Densen,最好全套用哂Densen推動,今年九月丹麥王子將推出 B-310 Limited Edition 兩聲道後級擴音機,價格便宜升級或初入音響深淵,值得試!


Densen後級的外表十年如一,遠看好難分到型號,反正最新版本就可能係最接近完美的版本,聲音特徵係快如閃電的速度感,極具音樂感的情調,出色透明感同時具動態充沛,細節自然而豐富,推動力強勁,可以推到任何喇叭,係聲音同外表無法匹配的低調小巨人。今次新推出B-310LE 限量版後級,改善左電路更精良,配合大電流設計,A/B類每聲道輸出 8 歐姆 100 瓦/4 歐姆 200 瓦。推咩都得心應手。


Densen的後級鋁製機箱設計簡約,打開內裡同日本機好唔同,你會見到用料精良但非常簡單,唔似日本音響排到滿滿塞爆成個機箱。所以中港台自摩用家可能對Densen相當輕蔑,入面咁少料。大東亞音響價值係用料吃飽吃滿,同Densen“纖細”鋁製機櫃完全背道而馳,美感同簡潔對丹麥Densen來講同聲音一樣咁重要!


咁Densen咁細用料又睇落咁簡單有咩特別可以縱橫音響界幾十年?用大中華價值觀你未必驚訝,但實際Densen係靠呢幾項方針營造每一代後級,佢地全線產品都使用SMD表面黏著技術,以全自動的機器生產,精選含銀量高的銲錫,精確度達到0.02。Densen認為全自動的製作可以避免人工操作容易發生的錯誤,或者因為人工接觸元件產生氧化。而放大線路採用所謂DMCD技術,是Densen Mass Current Distribution的縮寫。藉由DMCD技術,可以讓電流隨時存在於輸出端子,在無負迴授線路上達到電流输出阻抗抗低,達到快速的暫態反應。所以佢聲音高速飛快同時非常精準。頻率響應極為寬廣,甚至可延伸到250kHz或 500kHz,聲音細膩豐富。佢地堅持無負迴授線路。Densen相信任何負迴授都會扭曲訊號,造成動態壓縮、微小訊號細節消失、音場扭曲、速度感變慢,所以Densen完全捨棄負迴授。打開睇內裡一定見到綠色鐵弗龍線路板,佢地PCB板全部採用雙面鐵弗龍線路板,一面走訊號,一面接地。對好多DIY音響迷來講一見到呢種板就覺得好cheap,相當睇唔起!Densen廠就講過採用鐵弗龍線路板,未必能達到立竿見影的音質改變,但是可以以保證十年以上PCB板依然完好如新。Densen的產品就是希望使用者能長期使用,而不必擔心機器容易老化,呢個就係採用鐵弗龍線路板的用意。而且佢地一世保修!另一特點係設計用最短路徑。其實呢個係現今所有Hi End音響廠商的共同原則,Densen也不例外,SMD製作對於路徑縮短也有明顯的幫助。當然仲有訂制大環牛!以上幾點係我認為Densen的特點之處。


全新B-310 Limited Edition有咩數據同規格?對唔住,Densen呢間廠相信聲音同盲測,自稱產品推陳出新一定一耳聽得出分別,唔太相信數據,你信就信唔信就唔好信,Densen老闆有兩個係人都知的特別,第一高度自信,你睇佢長期屹立音響界靠的係實力!第二 呢位老細唔憂做唔係靠音響賺錢生產音響只係興趣,所以唔買只係你損失!正如油王艾巴莫域治唔係靠車路士賺錢,搞波只為興趣,所以Densen老闆 Thomas Sillesen其實係我其中一位偶像!





 



 



Netflix真人版《ONE PIECE》去年播出後大受歡迎,更於全球多國奪得收視排行榜冠軍,唔少都影迷紛紛期待第二季早日推出。據最新消息,第二季將於今年6月開拍,並於2025年內播出。 據外媒《Deadline》報導 ...
hobby
【影視】真人版《ONE PIECE》預計6月開拍明年播出!《波西傑克森》編劇加入製作
25 Apr 2024
《Deadpool Wolverine》仲有3個月就正式上映,預計會有大量MCU角色及名人客串演出,最近就有消息指Chris Evans亦會回歸,不過就唔係扮演「美國隊長」,而係《神奇4俠》嘅「霹靂火」。 近日著名爆料人「 ...
hobby
【MCU】傳Chris Evans將以「霹靂火」身份客串《Deadpool & Wolverine》
25 Apr 2024