{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 15 Nov 2020
【領先全球】中國將推出量子手機通話中國人無懼竊聽

利害了中國即將進入量子手機通話新世代,中國電信及國盾量子企業正研發一個支援手機量子安全通話計劃,預計今年尾或明天初就可以正式推出,爆天荒向民眾提供「量子通話」國產手機,所謂量子通話係一種新世代動物農莊式安全電訊模式,係中國所有手機通話都係安全,但「普通通話」同「量子加密通話」唔同,「量子加密通話」更加安全,一但使用保證除政府以外無人可破解偷聽你對話。中國電信好快就可以向中國消費者提供國產量子通話技術手機,一鍵加密量子保障,有錢係中國就是特別安全。


中國電信聯同國盾量子(688027.SH) 合作雙方正研發一個手機支援量子安全通話的新計劃。據報技術其實已經非常成熟,好快就可以推出民用市場。當然名字上量子通話好似超級強勁,但其實所謂量子通話無咩神秘,只是利用量子密鑰資源應用係電話對話使用的思路,將量子密鑰的移動分佈轉化為更加實際的密鑰資源的移動使用,解決由量子密鑰固定網絡到手機移動終端的最後貫通問題(只是呢方面係新科技),手機只是量子密鑰資源移動化使用的載體。最簡單講即一部內置量子密鑰分配功能的手提電話。


量子通話手機賣點就係絕對安全,安全係任何商業產業鏈一直追求的極致目標。通話安全都係一種重要的需求,最初2G時代CDMA其中一個賣點就係安全保密,如今樣樣都機不離手衣食住行都要用電話,手機安全理論上係馬虎不得。問題係咩野係安全,你同人通話有無需要追求絕對安全無可竊聽?相信答案一定係重要,一定要安全,但如果成為商品,要追求安全加錢用量子通話你肯唔肯比錢先?有左量子通話日後再發展量子網絡,安全性方面將會更加可靠,但我唔保證所謂安全係由邊一個定義,可能係政府話安全就係安全,我地全部納入一個安全的量子網絡當中。


老實講相信對於一般消費者而言所謂量子安全通話實際意義不大。量子通信短期內吸引的係追求絕對安全的商業市場和用戶。我知道一定有好多人想向中國電信「挑機」日後試用量子安全通話,睇下係咪講咩都咁安全,可以比錢升級暢所欲言甚至炒蝦拆蟹大鬧八字真言。

為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024