{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 16 Jun 2021

去年《鬼滅之刃》大熱之時,就有人話同樣於《少年Jump》上連載、由芥見下下創作嘅《咒術迴戰》能夠成為下一本《鬼滅》。而喺《鬼滅》完結之後,《咒術迴戰》嘅人氣亦的確水漲船高,甚至與《Dr.Stone》一起被捧上與《One Piece》同級嘅「Jump 三本柱地位」,相信唔少香港漫畫迷都係其Fans。既然係咁,黎緊7月於K11 Art Mall開設嘅《咒術迴戰》期間限定店,大家就不能錯過啦!

《咒術迴戰》期間限定店開設於K11 Art Mall (即係舊K11) 地下,店內會出售多款《咒術》週邊產品,例如連盒嘅「兩面宿儺」USB手指、最強人類五條悟眼罩、Megahouse出嘅場景盒玩等。店內亦有貼滿正、反派人物嘅打卡牆,去到唔買都要影下。

期間限定店由作品嘅香港代理「香港羚邦集團」設立,所以賣嘅一定係官方正品,而且係全港首間《咒術》期間限定店,絕對係Fans們「敗家」嘅好地方。

Megahouse 場景盒玩 (HK$ 360 / 一套)

兩面宿儺手指USB (HK$ 258)

五條悟造型眼罩 (HK$ 88)

虎杖悠仁 A4文件夾 (HK$ 38)

《咒術迴戰》故事簡介:故事的主角虎杖悠仁是一名具運動天賦的高中生,為了照顧住院的爺爺而加入能夠準時放學的靈異現象學會,並於爺爺離世當天遇上東京咒術高專的學生伏黒惠,二人的相遇並非偶然,伏黒惠到來的目的是告訴虎杖日前他撿到的「木盒」是極危險的特級咒物,稍一不慎便會使人喪命。虎杖想起爺爺的遺言,希望他「盡其所能拯救他人」,於是毅然吞下特級咒物「詛咒手指」,展開連串戰鬥與冒險的故事!

《咒術迴戰》期間限定店資料:

地點:K11 Art Mall 地下G01 (尖沙咀河內道18號)

日期:2021年7月8日至31日期間

時間:早上11時 - 晚上20時

入場須知:

※ 最後入場時間 19:30。

※ 圖片僅供參考,請以實物為準。

※ 活動內容依現場工作人員指示或公告為準,主辦單位保有最終解釋權。

※ 本活動採實聯制入場,並請全程配戴口罩及配合量測體溫與手部消毒。

為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024