{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jun 2021

由於疫情關係,大家都只能夠留港活動,長期留在家真係好難頂,可以嘅話多啲出外人都精神啲。而接觸大自然就更加能夠令人心情舒暢,有咩屈結都盡量嘗試釋放。

近日PMQ就有一個「我地之間」繪本展,主題為大自然,入面精選左70多本來自歐美、日本、韓國等地嘅繪本,透過「我地相遇」、「我地相知」、「我地相惜」三大主題分類,讓人在繪本閱讀入面,感受一下大自然嘅美,以及讓你有機會重新思考大自然同你嘅關係。

從「相遇」── 地球與人類初見,結伴同行;

至「相知」── 兩者共同見證城市璀璨的燈火,同時思考與自然共存的平衡點;

到「相惜」── 一同瞥見大自然的光影舞動,體會地球的美麗。

唔好以為繪本只係岩小朋友睇,繪本嘅感染力,唔單止係故事內容本身,多角度平面創作及編輯、創意裝幀設計、紙本材質及型態,都可以帶比你與別不同嘅閱讀體驗,未試過不妨去行下試下啦。

活動資訊

日期:2021年7月3日至8月1日 

時間:11:00 am 至 7:00 pm

地點:PMQ元創方,A座7樓S710-S711室

費用:免費

近年全球卡牌潮玩市場急速增長及擴張,據TechSci Research於2023年11月發佈的「集換式卡牌遊戲市場」調查報告,2022 年全球集換式卡牌遊戲市場價值為 64 億美元,到 2028 年更預計會高達101.9億美元。因應呢股熱潮, ...
hobby
【玩物】全港首個最大型卡牌及珍藏品展 「GRADE 10亞洲巡迴卡展」
19 Apr 2024
若收購成功,Sony Pictures將獲得《Mission: Impossible(職業特工隊)》、《Top Gun(壯志凌雲)》、《海綿寶寶》等一系列著名IP。
hobby
【影視】消息指Sony Pictures及投資管理公司Apollo正洽談聯手收購派拉蒙
19 Apr 2024