{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 29 Nov 2021
【師奶白鴿眼】哆啦A夢最新話引熱議日本網友驚見原來野比大雄間屋「租返來」

哆啦A夢大雄的家位於「日本東京都練馬區月見台」,一共兩層樓高,外觀係一棟樓紅色屋頂房子。 近日日本Twiter網友震驚發現原來由細睇到大哆啦A夢大雄的家居然係「租返來」而非自置物業。話說最新第1193話,標題「寬廣的日本(ひろびろ日本)」故事講大雄同朋友打棒球覺得空間不夠,揭露日本居住空間多麼狹窄,然後回到家後偷聽到媽媽抱怨地價上漲,導致業主又要加租,大雄媽仲話真想要有自己的房子。大雄的家原來租返來引起日本熱議,其實租屋買屋有咩好講,唔通白鴿眼上身恥笑野比大雄家,「你間屋咩原來只是租返來」!


好多人對大雄的家內部都非常熟悉,入左去都知點行。不過好多人都唔知,原來野比大雄的家間屋並唔係屬於野比大雄父母。呢個小祕密係最新一話由大雄媽媽親自講出,讓日本網友們震驚不已,直呼一直以來都誤會了!不過其實呢個設定係漫畫早有預示,只是呢樣野被提及次數少之又少。如果非《哆啦A夢》的死忠粉絲應該都唔多知道,只知大雄有間在香港都叫豪宅的小小大屋。


話題起因來自第1193話當日播出的前半故事,標題為「寬廣的日本(ひろびろ日本)」。大雄同朋友們打棒球,又打爛左空地旁鄰居玻璃!大雄感歎日本連一個可以盡情打棒球的空間都無,讓大雄感受到日本的居住空間有多麼狹窄。回到家中大雄又剛好聽到媽媽正在抱怨地價上升,導致業主又要加房租……媽媽仲指出「唉……真想要有自己的房子。」正是大雄媽媽呢句抱怨,引發左日本網友熱烈議論。大家紛紛指出:「從來不知道大雄家是租來的!」



據說係1975年刊載的「無人島製作法(無人島のつくり方)」一話就已經出現過類似設定。當時故事當中,同樣因為地價上漲導致業主想要加房租,於是大雄就異想天開,想要直接創造一個新島來住!哆啦A夢故事好少提及租屋加上上劇中又經常對房子進行大改造,於是好多觀眾誤以為大雄家房子係屬於大雄父母擁有!唔知對此大家又點睇?好多時三姑六婆問及你住邊後會突兀地問句?「租定買?」我心中的標準回應從來都係「關你蛋治?」



Anne Hathaway並唔係想metoo任何人,只係道出當年荷里活嘅風氣,而家大家都知道點樣處理得更好。
hobby
【影視】Anne Hathaway自爆早年試鏡曾被要求與10男接吻:覺得很嘔心
23 Apr 2024
今次預告終於見到Hugh Jackman飾演嘅Wolverine回歸,仲要怒插Deadpool下體!? iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-2XTD3sfGU4?si=VMXgJHKmgO3zzPU5" title="YouTube video ...
hobby
【MCU】《Deadpool & Wolverine》公開全新預告及海報
23 Apr 2024