{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 31 Mar 2022

Bruce Willis的前妻Demi Moore、女兒Rumer Moore、Scout Moore等人於美國時間昨日,透過IG共同發表聲明,指著名影星Bruce Willis患上失語症,將會即時息影。

在 Instagram 查看這則貼文

Rumer Willis(@rumerwillis)分享的貼文

聲明以Bruce現任妻子Emma Heming、前妻Demi Moore、五名女兒Rumer、Scout、Tallulah、Mabel及Evelyn名義發出,先向Bruce Willis的支持者致謝,隨後解釋指Bruce Willis近來面「一些健康問題」,並於最近「被診斷出失語症,而且影響其認知能力」,於是在家人們的考慮下,「Bruce會退出對其有極重要意義的 (演藝) 事業」。

聲明隨後指出「此時對我們的家庭而言非常困難,我們相當感激大家的愛護、同情以及支持。我們會以一家人的身份共同渡過這些時刻,並希望把Fans們的帶進來,因為我們知道Bruce對你們有多重要,你們對Bruce亦很重要。正如Bruce經常說『活下去』,我們亦計劃這樣做。」

Demi Moore於上週上傳家人為Bruce Willis慶祝生日的照片

在 Instagram 查看這則貼文

Demi Moore(@demimoore)分享的貼文

大家近年於戲院中難見Bruce Willis的演出,但其實佢嘅產量極高,單單2022年就有8部電影預計上映,仲有三部未有上映日期,不過全部都係跳過院線、直接發行影碟的「Direct-to-video」作品,換言之亦係較低成本製作。而其對上一部較受矚目的院線電影,大概要數到2019年的《Glass》。

啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024