{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Apr 2022

Johnny Depp控告前妻Amber Heard誹謗案日前開審,Johnny Depp連續兩日於庭上作供,道出Amber Heard嘅種種暴行,亦憶述惡名昭彰嘅「糞便事件」。不過對於影迷黎講最重要嘅消息,就係Johnny Depp確認「就算迪士尼拎住3億現金」,佢都唔會再出演《Pirates of the Caribbean》中嘅知名角色Jack Sparrow。

Johnny Depp於庭上作供時,稱Amber Heard「需要衝突、需要暴力」,而且暴力行為來得無緣無故,「我唯一可以做嘅,就係我細個 (面對母親的暴力行為時) 時做嘅嘢,退避」。佢指出佢與Amber Heard經常有爭執,Amber Heard會貶低佢,又會稱佢為「糟糕的父親」,而呢啲爭執會升級為暴力,「有時係打巴掌,有時係推撞,有時係向我個頭掉電視遙控、有時係向我塊面掉一杯酒。」

而佢亦指自己從未以暴力回應Amber Heard嘅暴行,「暴力係不必要嘅,你點樣打到一個人認同你?我覺得根本行唔通」。而佢一直忍受呢啲暴力唔離婚,就係因為當年佢見到自己爸爸都冇離開媽媽,「我唔想失敗,我覺得自己可以幫到佢,我以為自己可以帶佢返黎,因為我最初嗰一年、一年半認識嘅Amber Heard,唔係依家呢個敵人。我女人唔係咁架。」

Johnny Depp亦回憶道,2016年4月時,佢打算結束與Amber Heard嘅關係,並襯對方去咗Coachella音樂節,打算返屋企收拾細軟,但當時佢嘅保安Sean Bett勸阻佢。「我去同Bett先生講,『佢 (Amber Heard) 依家去咗音樂節,我覺得係時間去拎啲嘢走』,特別係對我黎講重要嘅嘢。但當時Bett先生話『我覺得依家並唔係一個好時候』,我心諗,佢有兩日唔喺屋企喎,呢個係最好嘅時間啦?然後Bett先生向我展示咗佢手機入面嘅一張相……張相入面係我哋張床,而喺我平時瞓開嗰邊,有一堆人類糞便喺到…件事實在太過離奇,所以我嘅反應就係笑。」

Johnny Depp指Amber Heard曾經試圖指啲糞便係來自佢養嘅兩隻狗,但Johnny Depp就完全唔信。「嗰兩隻係茶杯約瑟爹利黎,每隻淨係重四磅左右,而我見到嗰張相——我同嗰兩隻狗生活咗4年,唔係佢哋黎架。」

圖片:IMDB

自從捲入家暴案後,Johnny Depp幾乎失去所有演出機會,當中包括其知名角色,迪士尼旗下《Pirates of the Caribbean》中嘅Jack Sparrow。「但佢哋冇喺啲遊樂設施中拎走我個角色,佢哋冇停售Jack Sparrow船長嘅公仔,佢哋冇停售任何嘢,佢哋只係唔想我有啲咩會搞到佢哋」。而睇黎Johnny Depp對於迪士尼亦已經心灰意冷,所以當Amber Heard代表律師Ben Rottenborn向其提出假設性問題:「就算迪士尼拎住3億美金同100萬隻羊駝黎搵你,都冇嘢能夠令你再與迪士尼繼續合作《Pirates of the Caribbean》電影,對嗎?」,Johnny Depp嘅回答係:「無錯,Rottenborn先生。」

資料來源:Entertainment WeeklyInside The Magic

繼2013年由Josh Brolin及Elizabeth Olsen主演嘅美版《原罪犯》(Oldboy)後,荷里活將再度翻拍呢部經典韓國電影,不過今次會係劇集版。 據外媒《Variety》報導,獅門影業即將翻拍《原罪犯》電視劇集, ...
hobby
【二度翻拍】獅門影業宣布推出《原罪犯》劇集版!原導演朴贊郁擔任監製
19 Apr 2024
啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024