{ SKIP }
文:MenClub 摯樂  圖:互聯網
POSTED ON 30 Jun 2022
【搵快錢奧義】日本網傳奇技將5日圓硬幣熔變回銅價值大過5日圓衝擊硬幣變寶藏

日圓不停貶值下日本所有外國進口材料全部加價,其中包括金屬「銅」,引發一個非常奇怪現象,據說日本「5日圓硬幣」貨真價實童叟無欺裡面84%銅質。換句話如果如今匯率將5日圓硬幣拿去熔掉變回銅,咁5日圓的價值就有可能多過5日圓本身,即係話如果有不法之徒大量收集日本5日元硬幣,巨額熔幣就可以賺錢,當然咁做絕對係違法,以日本人守規矩的性格唔會咁做?咁要好小心日本除左日本人都有好多唔同的人呀?咩野人會做呢種偷雞摸狗的勾當呢?


首先要多謝日元大貶值,令過去無可能的事今日居然變成可行?由於原材料成本大增,銅價係日本變得相當矜貴。於是乎上個月開始就有日本媒體就報導「5日圓硬幣」當中所含的銅價可能超過5日圓的新聞。只要將一個5日圓熔掉變返銅,就賺到!如果有人大量將5日圓熔化變銅,理論上係一門生意!不過日本不停有人呼籲,這是肯肯定犯法的違法事!絕對唔可以以身試法!


不過媒體的報導就正式掀起了最近一個月關於「5日圓硬幣」的議論。報導當中提及了受到烏俄戰爭以及日圓大貶的影響,日本進口的銅價水漲船高,導致「5日圓硬幣」當中所含的銅價可能會超過5日圓!一個月後日圓貶值越來越嚴重,「5日圓硬幣」的關注也不減反增。網路上甚至傳出有人打算大量收購,熔掉獲利……


日本原材料專家話銅價近2年的確升左兩倍!「銅價已經很耐沒有超過1噸100萬日圓了。」「近年大多都是1噸60萬~80萬日圓。」其實如今5日圓成本係4.8日圓,未到大家討論的賺錢獲利的程度!不過如果繼續發展,確有可能有日5日圓硬幣的價值可能超過5日圓?其實除左1日圓以外,其他日圓硬幣亦同樣含銅,不過5日圓硬幣的材料價格為面額的84%,係所有硬幣中比例最高。而呢種特別的熔幣玩法只能夠係日本國內成立!



啱晒啲有選擇困難症,又或者純粹想搵啲嘢播嘅朋友!
hobby
【串流平台】Disney+擬推24/7含廣告串流頻道 全天候播放Star Wars、Marvel作品
18 Apr 2024
大家覺得Sydney Sweeney係咪真係咁差呢?
hobby
【影視】資深荷里活女監製批評Sydney Sweeney:唔靚又唔識做戲,都唔知佢紅乜
18 Apr 2024