{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Jul 2022

自從Amber Heard於與前夫Johnny Depp嘅誹謗案中大敗後,AH方就一直講話判決有幾唔公平、又搵各種理由試圖推翻裁決,但都不獲法院受理。結果過咗兩個月後,AH方律師就正式通知美國維珍尼亞法院表明會上訴。換言之,呢單世紀誹謗案即將有Round 2啦!

圖片:Law & Crime

據《CNN》等媒體報導,AH方律師日前正式向法院提交「上訴通知」,即係表明佢哋會上訴嘅立場 (但未算係正式提交上訴),但法庭文件就未有顯示佢哋提出上訴嘅理據。而AH方嘅發言人於週四發出公告,「我們認為法庭犯下錯誤,阻礙一個與第一修正案相符的公平、公正裁決,所以我們會就裁決上訴。」同時發言人亦已經預料到網上反應,「我們知道今日的通知會於Twitter上點起火頭,但為了保障公平與正義,有些步驟是需要的。」

圖片:Law & Crime

而JD方發言人隨後亦發出回應:「陪審團經過六個星期審訊、聽過大量證據後,得出一個明確而且一致的裁決,認為被告多次誹謗Depp先生。我們對於維持原判充滿信心。」

早前法官Penney Azcarate曾推翻AH方對於證人身份真確性嘅質疑,再早前佢亦確認如果AH要提出上訴,就要先賠足原裁決中、AH方律師多次強調AH賠唔起嘅1035萬美金畀JD。咁既然依家AH正式提出上訴,即係佢變到錢出黎?

資料來源:CNN

由Denis Villeneuve執導嘅史詩科幻大片《Dune: Part Two(沙丘瀚戰:第二章)》叫好又叫座,截止目前全球累計票房高達5.79億美元,於各大影評網站獲得高度好評,就連名導史提芬史匹堡亦給予高度肯定,大讚《Dune 2》 ...
hobby
【影視】史提芬史匹堡大讚《沙丘瀚戰2》:我看過最精彩的科幻電影之一
28 Mar 2024
因為「掌摑事件」而沉寂咗一排嘅Will Smith,今年夏天將聯同老拍檔Martin Lawrence再次回歸大銀幕,繼續搞笑互相鬥嘴。 經典動作喜劇《Bad Boys(重案夢幻組)》最新續集《Bad Boys: Ride or Die(重案 ...
hobby
【影視】Will Smith沉寂兩年回歸!《Bad Boys 4 重案夢幻重組再重組》公開首部預告
28 Mar 2024