{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Dec 2022

改咗名做Ye嘅美國歌手Kanye West,今日突然於IG發佈一個陰謀論,指Elon Musk可能係中國天才與南非超模基因「混合」而成,仲呼籲支持者一齊去搵出真相。

在 Instagram 查看這則貼文

Ye(@kanyewest)分享的貼文

早前宣佈會參選2024年美國總統選舉嘅Kayne West,10月時因為反猶太人言論之被Twitter封鎖,近日獲得Elon Musk解封後,佢又因為發佈一張包含納粹標誌嘅相而再次被封。或者就係咁,Kanye West似乎對Elon Musk有啲不滿,於是佢今早就於IG發文,懷疑對方係中國天才與南非超模嘅基因「混合」而成。

「係咪得我一個覺得Elon Musk可能係半個中國人?你有冇睇過佢細個啲相?搵個中國天才黎,然後叫佢同個南非超模生個仔,於是我哋就得到一個Elon。我之所以會話係『一個』,係因為佢哋大概整咗10-30個Elon們出黎,而我哋依家見到呢個就係第一個成功嘅…Well,唔好唔記得仲有Obama。很抱歉我在教堂講粗口,但我真係冇其他嘢想同Obama講啦。YE24們,讓我們一齊搵出真相,LUAFO」。

在 Instagram 查看這則貼文

Ye(@kanyewest)分享的貼文

而於帖文中,Kanye West就寫到,「喺Jay Z生日當天,未來的美國總統利用Mark Zuckerberg的平台,鼓動公眾於『巴黎世家門 (Balenciagagate,指早前該品牌的廣告中有大量兒童色情元素一事)』期間去調查Elon Musk的幼年照片。我將其稱之為『可以解決一切事情嘅理論』。」

而有人將Kanye West嘅帖文於Twitter轉發畀Elon Musk,Elon Musk嘅回答係:「我當佢讚緊我」。而Kanye West將Elon Musk個回應截圖後於IG上回覆:「我真係讚緊你架朋友,但另一邊廂Obama啦喎…」。

為紀念《機動武鬥傳G高達》播出30周年,官方日前宣布將於今年夏季推出全新外傳以及本篇結局後續故事,並由當年嘅動畫總監督今川泰宏回歸操刀! 1994年播出嘅《機動武鬥傳G高達》講述各個殖民衛星國家為 ...
hobby
【動漫】《機動武鬥傳G高達》宣布今年夏季推出全新故事
24 Apr 2024
MCU本年度唯一一部、而且被外間視為有望幫MCU「撥亂反正」嘅《Deadpool Wolverine》日前公開全新預告,由Hugh Jackman飾演嘅Wolverine終於登場。而近日有媒體人就表示,其實除咗Deadpool及Wolverine之外,電影仲會 ...
hobby
【影視】傳《死侍與狼人》隱藏兩大要角 「他」與「她」將會現身
24 Apr 2024