{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:MenClub
POSTED ON 09 Mar 2018

喺宜家嘅香港搵食真係好艱難,而喺香港做全職運動員就難上加難。不過,仍然有唔少人願意投身去自己鍾意嘅運動,無論面對幾困難嘅局面都仍然可以堅持落去,去為香港爭一口氣。今日呢位主角就係曾經歷香港足球嘅「冰河時期」,再見證住香港一條心支持香港隊嘅香港足球代表 - 林嘉緯。

現年32歲嘅林嘉緯,年幼時都可能好似你同我一樣,踢下街場鍾意上腳扭下波,不過佢就可能同我地有啲唔同,因為佢成功比人發掘其足球才能。不過,講到尾佢都係15歲先開始加入青年軍,接受正式嘅足球訓練,相比起其他人佢已經係較遲起步。不過正所謂有心唔怕遲,嘉緯繼承左父親優良嘅足球因子,並被當時嘅教練黎新祥揚言將成為香港隊未來嘅中場核心。
適奉出道之時正值香港足球界嘅「冰河時期」,嘉緯直言當時球員嘅人工可能只有幾千蚊,而入場睇波嘅觀眾亦都可能只係得100人,而100人入面其實只有20-30人係真係比錢入場,試問全世界有邊一個球員想喺咁嘅環境下踢波呢?
不過,近年香港足球有復甦跡象,多左唔少球迷入場睇波,而香港隊嘅主場比賽甚至全場爆滿,嘉緯亦担言感到驚訝,並道出有球迷支持其實好大分別。
「始終自己都踢左好多年香港隊,都經歷左香港隊嘅高潮低潮,尤其係低潮嘅時候,球圈氣氛真係會影響到球員嘅士氣。那個時候沒有太多人會留意我地,比賽時都不覺得代表緊香港。到後來香港足球開始復甦,多左球迷入場打氣,就算球隊落後球迷都會繼續打氣,呢一點令我地可以保持住士氣,所以球迷嘅支持我地係感受得到,亦對我地非常重要的。」
而講到最難忘嘅一場比賽,嘉緯表示係去年亞冠盃外圍賽面對越南河內個一場,因為當時雙方踢到加時120分鐘仍然平手,但就喺補時階段嘉緯以頭搥成功破網,助球隊絕殺對手,並且順利晉級。除此之外,嘉緯亦指呢場比賽為自己吐氣揚眉,因為以往自己經常被批評只有70分鐘氣,體能不足,但今次踢足120分鐘兼貢獻絕殺,令佢覺得意義非常大。

相片來源: 傑志

 

正當以為對越南河內呢一個絕殺係嘉緯最難忘嘅入波,佢就話當年對曼聯嘅表演賽個球遠射先係。嘉緯表示:「因為始終對手係曼聯,可以喺咁多球迷面前,再加上咁嘅氣氛去面對世界級嘅球員,自己能夠入到一球咁靚嘅波,到今時今日都仲好記得當時嘅畫面。」呢一球真係靚得好緊要,唔講真係以為睇緊英超呀。

講到自己足球嘅成長,嘉緯表示以往自己好鍾意扭波,因為覺得好型,成功扭過對手就好叻。不過佢被當時嘅教練問左一個問題:「你覺得如果你帶住個波,喺半場扭去底線快啲,定係我踢個波落去快啲?」然後嘉緯就不斷咁諗,佢覺得教練係想佢明白要清楚自己應該幾時扭波幾時傳波。就係咁,當佢踢進攻中場嘅時候佢就明白到單扭係無用,一定要知道咩時機做咩嘅野。
最後,問到世界級球員前世界盃金球獎得主科蘭呢位傑志新兵,嘉緯認為對方無乜架子,對足球非常認真,同時唔會令人覺得有「世界級球員」同「香港球員」嘅分別。而最令嘉緯佩服嘅就係其射術,佢甚至用恐佈黎形容。而自從科蘭加盟傑志後,嘉緯笑言自己對罰球亦都低調左,不過佢就講左自己一件趣事比我地聽:「科蘭岩岩加盟頭一個星期,我地大家練習完一齊留低射罰球,開頭見佢射嘅時候好似唔係咁好,好似唔係好有力,唔係好叻姐。不過當然知道佢當時只係未入狀態,過左一個星期之後佢就喺比賽入左3個好靚嘅罰球,證明只要佢有狀態係真係好恐佈的!」

相片來源: 傑志

 

(完)

Editor: 波特先生

Video: Dave @ MenClub

不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022