{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:MenClub
POSTED ON 27 Feb 2019

梁雨恩Cathy,曾經係一名香港女歌手,如今已經成為一名全職飛鏢手,甚至長期佔據香港第一女鏢手位置。2016年,Cathy作為香港飛鏢隊代表成功喺軟式飛鏢世界盃擊敗美國隊奪得冠軍,為港爭光。

飛鏢生涯

現年33歲嘅Cathy,喺2013年一個偶然嘅機會接觸到飛鏢,當時嘅佢喺一個教會年輕人中心見到飛鏢機,並在好奇心嘅驅使下,詢問當時在其身邊唯一一位對飛鏢有認識嘅藝人朋友,叫對方帶自己去買一套飛鏢嘗試玩下。

當擁有左屬於自己嘅一套飛鏢之後,Cathy表示隨即好想嘗試掟鏢嘅滋味。不過,Cathy掟中第一次紅心卻花左佢唔少時間,而成功掟中紅心一刻令佢擁有莫名嘅興奮,並帶比佢好大嘅成功感。

能夠由興趣突然變成職業當然唔係你想就得,Cathy亦都唔例外,可能佢對飛鏢真係有天份嘅,但亦都需要有高人指點。Cathy透露,自己初期接觸飛鏢時,經常喺飛鏢機上見到一個男人 - Paul Lim,後者係住喺香港嘅新加坡飛鏢傳奇人物,佢經常夢想對方可以收自己為徒,將其畢生功力傳授比佢,咁佢自己就可以成為好似對方一樣嘅世界冠軍。

幸運嘅係,Cathy真係喺一個飛鏢道場嘅老闆介紹下,成功認識Paul Lim,其後與Cathy以鏢會友下,覺得Cathy真係幾有天份,亦形容Cathy血液裡有飛鏢嘅直覺,所以最後真係收左佢做徒弟,展開自己嘅飛鏢生涯。

熱愛飛鏢

飛鏢可能你睇只係企喺度連續掟3鏢,然後不斷重複,但Cathy就形容呢件事係會令人上癮的,佢自己喺接觸飛鏢嘅第一年,每日花喺掟鏢嘅時間差唔多6-8小時,除左練習就係參加大大小小嘅飛鏢聯賽。

最深刻的比賽

上面提到,2016年Cathy作為香港隊代表之一參加軟式飛鏢世界盃,而呢次比賽亦都係佢目前最深刻嘅比賽。作為初生之犢,Cathy本來都唔抱太大期望,心裡只係諗住掟得幾多得幾多,但係又比佢同隊友一步一步晉級,最終殺入決賽面對美國隊。

能夠上台參加決賽,Cathy本身已經覺得非常不可思議,最後更喺決勝局擊敗美國隊奪得冠軍,對於佢黎講簡直係好似發緊夢咁。更令Cathy難忘嘅係,由於當年比賽係喺香港舉行,眼見台下全部鏢友全力支持,感覺非常熱血,亦感覺到鏢友們對飛鏢嘅愛。

信仰改變心態

唔好睇Cathy好似喺飛鏢界好成功,回顧當年作為歌手嘅佢喺娛樂圈經歷大起大跌,人生跌入低谷,事業前途亮起紅燈。處於低谷嘅Cathy開始思考個人價值及存在嘅問題,並有天突然對天質問:「耶穌你究竟堅定流架?如果你係堅嘅,你就證明比我睇啦笨。」

點知就喺Cathy向天質問完後,就有一個藝人朋友send左一個訊息比佢,邀請佢參加歌手團契,令佢覺得應該唔係巧合,係上帝透過呢個朋友話比Cathy知佢係真實存在的。

回顧自己嘅信仰,Cathy認為最大幫助係可以認定自己是誰,因為人總係有質疑自己嘅時候,會好想有野可以證明自己嘅存在,而基督教嘅信仰就令佢可以接受自己嘅價值,去擁抱一個唔完全嘅自己。

不論你對ViuTV持有甚麼態度,你都不能否認它近年為香港娛樂圈捧出一群至少有話題性的年輕面孔。單論《全民造星》系列就為大家「貢獻」出Mirror、Error、P1X3L、Collar四隊組合,再加MC張天賦、Mansonvibes 張進翹、A ...
people
【MenClub People】鍾意,己經夠啦 - Johnny Hui 強尼
30 Sep 2022
第一次親眼「見到」洪嘉豪,是去年年尾在Jace (陳凱詠) 的演唱會上。雖然當晚他只是作為觀眾於台下睇Show,但每到Jace準備邀請嘉賓上台時,我旁邊就會有個不知名男觀眾,不停用洪嘉豪欠他錢沒還似的語氣大叫「洪嘉豪 ...
people
【MenClub People】一步一腳印 - Kaho Hung 洪嘉豪
04 Jul 2022