{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 28 Dec 2018

臨近年尾,假期一浪接一浪,打工仔稍為放慢腳步工作,實屬情有可原。只不過,打工仔平日工作時,又是否充滿動力,全心全意為公司打併呢?相信十個有八個受薪打工仔都係睇錢份上吧,所以,要讓員工有更多工作動力,公司就要釋放更多誘因了。

清晰晉升階梯

哪個員工不想升職加薪?如果身處一間永遠沒法攀升的公司,唯一可做就是另謀高就。所以,公司要讓員工感到有晉升機會,不要讓一班上左神枱的老seafood霸住高層位,讓員工有目標地工作,自然會有動力。

良好工作氛圍

甚麼氣氛的公司,就有甚麼樣的員工,在劣幣驅逐良幣定律下,要員工有工作動力,就要招聘一些勤力工作的員工,製造一個充滿工作氣氛的工作環境,每個員工為表現自己,自然會努力工作,充滿正能量,愈做得好就愈有成功感,愈有成功感就愈做得起勁。

花紅獎勵機制

在金錢至上的世代,花紅獎賞是最實際,最受員工歡迎的提升工作動力方法吧。唔一定要一年才分一次花紅,完成一個項目,如果也能夠論功行賞,這個月出多一點花紅,讓員工覺得自己的工作是得到讚賞,公司會以行動表示謝意,工作動力自然會提高。

給予員工充足的尊重

金錢、前景、成功感,對員工當然非常重要,但獲得上司、公司的尊重,也是非常重要。試幻想,如果日日被上司當工人差遣,做錯事被公開責罵,即使人工與職位多高,也抵償不了身心的痛傷。反而,上司尊重員工的意見,讓每個員工都能夠發揮所長,視員工為工作戰友多於下屬,員工就樂於賣命。

請幾個花瓶點綴

一日起碼八小時在公司工作,真係見同事多過見家人,如果每日返到公司,都有幾個靚仔靚女一起工作,做到悶悶地然後同靚女靚仔同事傾下計,抖擻精神再努力過,都咪話唔爽。起碼好過日日和一班叔叔嬸嬸工作,苦得要命呢。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023