{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 06 Dec 2019

已經宣佈離開美職聯嘅伊巴謙莫域,有傳將會重返意甲,但就喺佢仲未回歸之前,佢已經開火炮轟新鮮出爐上季意甲MVP C朗拿度,並揚言朗拿度就只有一個,就係來自巴西的那一位。

伊巴謙日前接受訪問時被問到是否能在意大利找到真正嘅朗拿度,對此伊巴謙斷言無可能,因為朗拿就只有一個,佢係一名巴西人。明顯伊巴謙根本唔將C朗拿度夜在眼內,要知道伊巴謙嘅偶像就係巴西人朗拿度,因此為左奠定自己偶像嘅地位伊巴謙完全唔比面C朗。

伊巴謙又指,C朗拿度只係透過訓練而變強,單論天賦佢遠不及朗拿度。而C朗最終選擇與祖雲達斯簽約絕對係一個安全嘅決定,因為佢加盟嘅係已經連續8年贏得意甲冠軍嘅球隊,所以加盟呢支球隊根本毫無挑戰性。如果C朗真係想搵挑戰嘅話,應該當祖記跌落意乙嘅時候加盟,然後帶領重返意甲,再贏聯賽冠軍。

伊巴謙重返意甲睇黎勢在必行,但究竟佢會加盟咩球隊呢?佢會係想接受挑戰加盟中下游球隊,還是加盟有力爭冠嘅球隊呢?

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024