{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 31 Jul 2020

對於唔少人黎講心入面有好多野想食,但奈何現實有唔少限制,例如你好容易一食就肥、身體有問題唔可以亂食野,又或者啲餐廳無得堂食。而對於利物浦核心沙拿黎講,食野係一啲問題都無,佢想食乜都得。

Credit: Michael Regan

相信喺你心目中,作為全職運動員一定要非常自律,特別係飲食方面,你睇下LeBron James、C朗拿度等人,都非常著重飲食,並唔會食任何肥膩野或唔健康嘅垃圾食物。不過對於沙拿黎講,佢目前根本唔需要節制飲食,佢嘅營養師話因為佢根本全身一啲脂肪都無。

Credit: PA

沙拿表示:「因為我無脂肪,營養師容許我食任何我鍾意食嘅野,唔需要特別限制,而我自己亦唔飲酒的,所以我很好。而我知道營養很重要的,佢係比賽一部份,佢會幫助我保持健康及有更好嘅睡眠。」

唔知沙拿咁樣講完,會唔會得罪好多人呢?

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024