{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 09 Dec 2021

雖然疫苗已推出有一段時間,但係唔少人依然對佢地非常抗拒,並拒絕打呢啲隨時有副作用嘅友苗。而網球一哥祖高域就係其中之一,不過呢位傳奇球手近期可能就會打針了....

自從疫苗推出以來,祖高域一路都非常抗拒,並態度強硬。不過,近日澳網即將舉行,作為衛冕冠軍嘅祖高域就諗緊去唔去參加。當然,祖高域非常想去,因為呢次賽事將比機會佢奪得生涯第21個大滿貫冠軍,成為歷史第一。

可惜嘅係,由於澳洲遵循嚴格防疫政策,規定外籍旅客只有提供接種疫苗證明才能入境,因此咁樣代表祖高域想要到澳洲衛冕澳網冠軍頭銜,佢都係必須打針的,而最新嘅消息就指,祖高域已經確認參賽,所以亦代表左佢為左第21冠,可能已經偷偷去左打針了,又或者佢可以有啲方法免卻打針要求。

都明白嘅,今次澳網賽事令佢有機會一口氣超越費達拿及拿度,成為歷史最多大滿貫嘅球手,試問有邊個球員會放棄呢個機會呢? 不過究竟疫苗打完之後有咩反應,就祝祖高域好運了。

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024