{ SKIP }
文:MenClub 波特先生  圖:互聯網
POSTED ON 23 May 2022

籃球場用黎打籃球就梗架啦,但係近年籃球場就多左一個用處,就係去打卡啦。就好似如今嘅人氣室內街場「啟業運動場」,就除左多左好多人打波之外,亦多左好多人去打卡或者拍野。

翻新籃球場呢個風氣近日越黎越盛,其中一個日久失修嘅籃球場 - 青衣籃球場,就被重新塑造成全新打卡球場聖地。今次青衣籃球場翻新,就由《NBA x 軒尼詩》合作,聯同基滙資本民坊、香港藝術團體HKwalls,並由駐港街頭藝術家TAXA設計製作,為各位波友帶來全新刺激 - 「Hennessy In the Paint」。

是次設計以本地彩繪元素為主,以藍色、桃紅色以及湖水綠色作球場嘅色調,結合NBA及軒尼詩方面嘅感覺。而球場最特別嘅設計,就係藝術家TAXA喺球場地板畫出一雙手臂延伸至球場邊界,象徵著球場上渴望觸及目標嘅熱情,而球場邊界嘅箭號就代表自然山景、球場上下兩邊則為香港天際線、同樣在場邊嘅漸變色圓形則象徵城市璀璨奪目嘅燈光,當中極具深意。

球場位於停車場天台,但由於車場屬舊式的,所以並未有電梯供波友上落,大家要留意啦!

網紅Jake Paul 及Logan 兄弟近年醉心打拳,更多次於不同賽事與名人、球星、前拳手較量,每次都吸引到大量注金同最重要嘅資金。而Jake Paul今日就宣佈,將於7月20日與前世界重量級拳王Mike Tyson進行表演賽,而且賽事 ...
sports
【網紅】Jake Paul七月擂台戰泰臣 Netflix有得睇
08 Mar 2024
球證應該點樣界定畀黃定藍牌呢?
sports
【足球】傳球壇將引入「藍牌」制度 被罰球員需離場10分鐘
09 Feb 2024