{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 15 Sep 2020

日前「美國隊長」Chris Evans因為一時大意,於IG錯手泄漏一張自己一張裸照,照片嘅「大雕」更引起陣陣熱話,各式「Meme圖」紛紛出爐,而Fans們亦擔心隊長嘅情緒問題翻發,於是展開一場Twitter攻防照,不停Post隊長同狗狗嘅相洗版掩蓋裸照。而呢幾日,主角Chris Evans一直都未有回應,到今日先喺Twitter首次開腔。

不過隊長果然係隊長,首度開腔唔係叫大家唔好傳佢張相,亦唔係道歉,而係簡單一句「既然大家都留意緊我…11月3日記得投票! (Now that I have your attention...VOTE Nov 3rd!!!)」,自嘲回應既大方得體,叫大家去投票亦有意義!不愧係隊長呀下!唔怪得短短半日就已經有近9萬個Retweet、55萬個Like啦!

對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024