{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Dec 2021

聖誕將至,相信唔少男士都希望執返好個樣、恤返個靚髮,如果你做咗爸爸,或者甚至會想同阿仔黎個「父子頭」。而由組合「廿四味」成員Brian創辦嘅Handsome Factory Barbershop 就會於尖沙咀商場開期間限定Pop-Up,為男士及男孩們提供正宗Barber服務。

Handsome Factory Barbershop嘅期間限定店設於K11 MUSEA一樓「紳士文化區」,限定店秉承一貫復古美式風格,並由同樣於商場開店、每個男士經過唔買都會入去睇下嘅「drivepro」負責飾品擺設。當中包括戰鬥機使用的MK4 Ejection 座椅、由Upoint Studio 打造的Spaceman 3 模擬NASA 太空裝置模型、還有iXOOST 以意大利超級跑車為藍本的Xilo Aluminum Corsa 揚聲器,構成充滿「型佬」格調嘅「man cave」體驗。

咁當然,大家去得就係為咗剪髮。Handsome Factory Barbershop嘅髮型師會坐陣店內,為大家提供正宗Barber服務。而且所有顧客都會獲得免費飲品一杯,父子同行嘅話,爸爸個頭仲有半價,購買其他商品亦有八折。另外父子們剪髮後亦可以免費拍攝Polaroid一張,記低呢段父子回憶。

男士專屬「man cave」體驗

日期 ︰ 明日 (2021年12月17日) 至2022年1月17日 (12月24-27日及1月1日休息)

時間 ︰ 星期一至六︰早上11時至晚上8時30分

星期日︰早上11時至晚上6時

地點 ︰ K11 MUSEA 1樓1F Gentlemen’s Culture (就近 Breitling)

談到 Carhartt WIP ,各位馬上想起的都一定是品牌旗下那條標誌性的 Double Knee 工裝褲,這條工裝褲不但耐用度高,而且極具質感和辨認度,而事隔多年, Double Knee 工裝褲,也漸漸從工地走向世界時裝舞台。 ...
style
從工地走向世界時裝舞台!Carhartt WIP Double Knee 工裝褲 就是新世代的 501?
15 Apr 2024
【金像獎】 第四十二屆香港電影金像獎頒獎典禮在昨晚盛大落幕,當中最具受注目的人物,就莫過於是劉嘉玲女士-她不僅在替丈夫梁朝偉在拿到最佳男主角獎項所發表的感言惹起了爭議,而且出席金像獎上戴上的「龍蝦頸鏈 ...
style
【金像獎】劉嘉玲在金像獎上穿戴的「龍蝦配飾」, 原來也是出自名師之手?
15 Apr 2024